Wiosenno - letnia kolekcja Intermody zaprojektowana została z myślą o mężczyznach, którzy cenią komfort i indywidualny styl w każdej sytuacji. Ze względu na dużą różnorodność zaspakaja oczekiwania mężczyzn niezależnie od wieku, gustu i potrzeb.
W nowym sezonie firma proponuje przede wszystkim garnitury, marynarki, spodnie, płaszcze i kurtki połączone w odpowiednich zestawach okolicznościowych. Dominują trzy główne kolekcje: Classic do pracy, Prestige na spotkania biznesowe i specjalne okazje oraz weekendowa kolekcja Wind.
Kolekcja Classic czyli „zrelaksowana elegancja” to najbardziej uniwersalna linia Intermody, która przypadnie do gustu większości mężczyzn. Idealna do biura i na spotkania biznesowe. Utrzymana w kolorystyce srebrzysto – szarej, spłowiałego granatu, bieli, kremu, spłowiałych beżów. Marynarki i spodnie wykonane z naturalnych tkanin (bawełna, wełna, jedwab, len) o bardzo wyraźnych strukturach, z wyrafinowanym wykończeniem wnętrza. Linia generalnie blisko ciała. Forma bardzo spokojna
z kontrolowanymi detalami (guziki, stebnowania, kieszenie, zapięcia). W tym sezonie kolekcja Classic doda mężczyźnie eleganckiego wyglądu i wysmakowanej nonszalancji.
Kolekcja Prestige to efekt dystyngowanego krawiectwa. Wyrafinowana i elegancka, szyta ze szlachetnych tkanin (cienkie wełny, mohairy a nawet kaszmiry) z dużym udziałem jedwabiu, wysokogatunkowej bawełny i lnu. Garnitury w tej kolekcji mają satynowy, głęboki połysk lub bardzo głęboki mat. Hitem lata są tzw. zimne wełny oraz mieszanki wełny z jedwabiem. Marynarki zdecydowanie na jeden lub dwa guziki, dopasowane blisko ciała,
o prostych ramionach. Sprawiają wrażenie „szytych na miarę”. Spodnie wąskie. Duża dbałość o wnętrze ubrań – uwagę zwraca precyzyjnie wykonana podszewka. Kolekcja idealna na spotkania biznesowe oraz wyjątkowe okazje i uroczystości.
Kolekcja Wind to przede wszystkim luz i swoboda. Modele inspirowane głównie safari lub militariami doskonale sprawdzą się na co dzień i podczas weekendu. Uwagę zwracają marynarki
z nakładanymi kieszeniami - przeszywanymi lub tylko zaprasowanymi. Charakterystyczne stębnówki wokół wykonane zostały grubymi nićmi. Nowością są marynarki z bardzo tkaniny gofrowanej – bardzo lekkie. W całej kolekcji Wind wprowadzono nowe podszewki z jednokolorowej bawełny oraz specjalne oznakowanie blaszką, na której widoczna jest nazwa kolekcji. Zdecydowana większość tkanin w kolekcji Wind to tzw. tkaniny prane, zmiękczane, lekko pogniecione, co nadaje niektórym modelom efekt cieni na szwach oraz „zdjęcia” koloru.
O firmie: Intermoda to polska marka ciesząca się uznaniem na rynku odzieżowym. Systematycznie rozwija sieć salonów firmowych zlokalizowanych głównie w centrach i galeriach handlowych. Niedawno otwarto szereg nowych salonów: Galeria Krakowska (Kraków), Złote Tarasy (Warszawa), Galeria Graffica (Rzeszów), Galeria Piastów (Legnica) oraz Factory Outlet (Wrocław). Sieć salonów to aktualnie 26 punktów własnych, na terenie całego kraju. Więcej informacji o marce dostępnych na stronach: www.intermoda.com.pl