Studencka moda - wybrane

Wiosenno - letnia kolekcja Intermody zaprojektowana została z myślą o mężczyznach, którzy cenią komfort i indywidualny styl w każdej sytuacji. Ze względu na dużą różnorodność zaspakaja oczekiwania mężczyzn niezależnie od wieku, gustu i potrzeb.
Letnia kolekcja Mix to Match wykreowana przez Trimph International to propozycja dla tych, którzy na plaży lubią zaskakiwać oryginalnym wyglądem. Dzięki tej innowacyjnej koncepcj, możemy codziennie tworzyć nowe, zawadiackie kreacje. Ale to nie koniec, klasycznym kostiumom czy kąpielówkom uroku dodadzą pełne koloru dodatki i akcesoria z linii Mix to Match.
Tego lata marka Clarks proponuje sportową linię sandałów męskich. Stylowe, lekkie i elastyczne klapki, japonki i sandały będą idealnym dodatkiem do męskiej garderoby. Kolorowe łączenia w sandałach dodają im świeżości i oryginalności oraz doskonale komponują się z aktualnymi tendencjami w modzie.
Sloggi prezentują nową kolekcję kostiumów kąpielowych. Ta zadziorna linia ma wiele twarzy i jest bardziej kolorowa niż kiedykolwiek wcześniej. Kostiumy wyróżniają się świeżymi kolorami i modnymi wzorami, świetnymi cięciami cechuje je także niespotykany komfort noszenia. Wszystkie elementy kolekcji mogą być ze sobą łączone, aby dopasować się do nastroju i do okazji, zgodnie z mottem Mix to Match.
Już dawno powinniśmy przestać twierdzić, że moda męska nie jest tak ciekawa jak damska. Bo nie tylko że bywa spektakularna, ale jest i funkcjonalna. Ta praktyczność jednak nie przeszkadza w tym, by pobawić się trochę stylem lat 50. czy odkryć, dlaczego wszystkie dziewczyny kochają się w latynoskich chłopakach. Ale najważniejsze, że moda pozwala na dalekie podróże w zakątki, o których normalnie by nam się nawet nie śniło.
Nowy zegarek marki Guess Collection to unikalna kompilacja kolorów, luksusu i mody. Stylowy chronograf Rose Gold to połączenie czerni i wyjątkowego różowego złota, które łączy klasyczna sportowa struktura zegarka i materiały.
Tchibo wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym wprowadza na rynek nową markę odzieży Mitch & Co. Pierwsza kolekcja Mitch & Co. pojawi się w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” już w czerwcu. Mitch & Co. to wysokiej jakości, stylowa odzież sportowa i ubrania na co dzień w atrakcyjnych cenach.
Już dawno powinniśmy przestać twierdzić, że moda męska nie jest tak ciekawa jak damska. Bo nie tylko że bywa spektakularna, ale jest i funkcjonalna. Ta praktyczność jednak nie przeszkadza w tym, by pobawić się trochę stylem lat 50. czy odkryć, dlaczego wszystkie dziewczyny kochają się w latynoskich chłopakach. Ale najważniejsze, że moda pozwala na dalekie podróże w zakątki, o których normalnie by nam się nawet nie śniło.
Z myślą o amatorach sportów wodnych marka Lorus przygotowała na nadchodzący sezon cztery propozycje chronografów - wielofunkcyjnych zegarków, które ułatwią okiełznać każdy żywioł i na czas dopłynąć do portu. Linia męskich zegarków marki Lorus została zadedykowana wszystkim osobom, które wraz z pierwszymi ciepłymi dniami rozpoczynają sezon sportów wodnych. Cztery chronografy tej marki zgodnie z jej filozofią pomagają czerpać radość i satysfakcję z wyczekiwanego wiosenno-letniego sezonu.
Na sezon wiosna/lato znany niemiecki producent najwyższej jakości odzieży casualowej, firma Pelo, proponuje całą gamę barwnych polówek i T-shirtów. Wykonane z bawełny doskonałej jakości znakomicie sprawdzą się w upalne dni.
Przygotowując kolekcję wiosna-lato 2007, projektanci i styliści marki Franco Feruzzi, postawili przed klientami prawdziwe wyzwanie. Promowany przez markę styl casual jest swoistą grą zmysłów wzroku i dotyku. Luźny, nieformalny styl, podkreślający indywidualny charakter, jest zarazem niezwykle unikalny i wymaga od mężczyzny głębokiej refleksji. Zajrzyjcie w głąb siebie, odkryjcie prawdę o sobie, o modzie i stylu – taki przekaz zdają się nieść ze sobą produkty z najnowszej kolekcji.
Urbanistyczna, współczesna i bezkompromisowa kolekcja LEVI’S® ENGINEERED JEANS® Wiosna-Lato 2007 jest już dostępna w sklepach Levi’s® Store! Nowa generacja LEVI’S® ENGINEERED JEANS® jest kunsztem doskonałej proporcji wzoru i szczegółu. Natura w spotkaniu z Rock’n’Rollem – to podstawowy element charakteryzujący całą kolekcję.
„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” - to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu "Wirtualnego Świata Motyli", w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.
Lekki wiosenny garnitur marki Digel, wykonany z najwyższej jakości wełny jest doskonałą propozycją do biura. Skrojona bliżej ciała, jednorzędowa marynarka pozwala mężczyznom o doskonałej sylwetce podkreślać ją, a z kolei tym, którzy mają coś do ukrycia dzięki swym inteligentnie skrojonym fasonom umożliwia ukrycie niedostatków figury.
Markowa metka, pełny portfel i zaoszczędzony czas, który możesz przeznaczyć na wizytę u kosmetyczki. Takie są skutki wizyty w wirtualnym outlecie. Pierwszą taką możliwość w Polsce stworzył Vabbi Factory Outlet.
Dzisiejsza młodzież nie przejmuje się szybkimi zmianami w modzie i z ogromną łatwością miesza różne style. Zwężające się ku dołowi „marchewki” czy smukłe sylwetki, długości mini czy maksi, ciemne barwy czy mocno wypłowiały na słońcu dżins – szeroka gama krojów i wykończeń w kolekcji wiosna – lato 2007 Levi's® jest odpowiedzią tej wiodącej marki w sektorze denim na obowiązujący w modzie eklektyzm.
Guess Watches przedstawia cztery nowe, stylowe zegarki dla Panów. Ekscytująca zmiana z wszechobecnej czerni w inspirowany słodyczą czekolady look wygląda wystawnie i pysznie.
Chłodna stopa w upalne dni? Teraz to możliwe dzięki unikalnej technologii Baty - Climatec. Klimatyzowane obuwie to wynik zastosowania aktywnego węgla, który chłodzi stopę, powodując jej nieprzegrzewanie. Doskonałe rozwiązanie dla mężczyzn noszących obuwie zakrywające stopy.
Denim - materia jakby stara wydaje się, że wszystko z niej już uszyto…Jednak pozory mylą. Stary dżins okazuje się wiecznie młody. W nadchodzącym sezonie wykorzystuje techniki dotychczas zarezerwowane dla „prawdziwego krawiectwa” – takiego „szytego na miarę”. W nowej kolekcji X-line na sezon Wiosna/Lato 2007 pojawiają się niespotykane w świecie denimiu rozwiązania jak fastrygi, zaszewki, lamówki, zakładki i inne tradycyjne techniki kroju.
Hobo to postać obecna w USA pomiędzy Wielkim Kryzysem a II Wojną Światową. Byli legendą i choć wykreowała ich bieda stali się symbolem wolności i niezależności. Przemierzali USA wzdłuż i wszerz głównie towarowymi pociągami. Pracowali dorywczo, żyjąc z dnia na dzień, nigdzie na zagrzewając długo miejsca. Wszystko, co posiadali mieli na sobie, a więc musiało to być solidne i trwałe. Musiało wytrzymać ryzykowne skoki do i z pociągu, słońce, kurz, deszcze, pranie w rzece i spanie w ubraniu.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności