Motyle ECCO w Internecie

Kategoria: Obuwie

„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” - to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu "Wirtualnego Świata Motyli", w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.

Strona umożliwia również wędrówkę po najnowszej kolekcji ECCO na sezon wiosna/lato 2007 oraz prezentuje koncepcję komfortu produktów ECCO. Dla wytrwałych bywalców przewidziano specjalny interaktywny konkurs. Działania promocyjne w Internecie potrwają do 30 kwietnia.

Za kreację serwisu odpowiada interaktywna agencja Click5, a planowaniem mediów zajął się zespół Fastbridge - interaktywna komórka domu mediowego Initiative.

Kampania jest częścią ogólnopolskiej akcji reklamowej ECCO Shoes, w której wykorzystano także telewizję, prasę, outdoor i działania ambientowe.

http://www.ecco.com.pl/motyleecco

Komentarze
Ostatnie:
29.05.2010 16:21
Dodał(a): ~ula
U mnie podobnie. Motylek żyje do dnia dzisiejszego a wysłali mi wiadomość, że niestety mój motyl nie żyje.
20.05.2010 21:59
Dodał(a): ~Karol
Ten konkurs to OSZUSTWO! Organizatorzy celowo usuwają motylki, aby nie można było ich utrzymać przy życiu, a potem wysyłają informację, że motylek nie przeżył i już nie bierzesz udziału w konkursie...
Polityka Prywatności