Szwajcarska marka ekskluzywnych zegarków ATLANTIC, której ambasadorem jest jeden z najbardziej znanych polskich kierowców rajdowych Krzysztof Hołowczyc, aspiruje ku wyższym segmentom rynku. Nowa kolorystyka, design i rozszerzenie oferty produktowej, to tylko niektóre z wprowadzonych zmian.
W XXI wieku sztuka przybiera nieobliczalne formy. Dzięki rozwojowi grafiki komputerowej pędzle i farby bardzo często odchodzą do lamusa. Artyści prezentują swoje dzieła w niekonwencjonalnych formach, a projektanci wykorzystują swoje artystyczne umiejętności na wybiegu.
Nieodłącznym elementem codziennego ubioru wielu mężczyzn jest elegancki lecz czasami zbyt klasyczny garnitur. Jeśli chcesz wyróżniać się z tłumu, wyglądać oryginalnie i nietypowo – na pewno zainteresują Cie projekty biżuterii męskiej jaka proponuje Galeria AMBER TOP Doroty Hryniewicz.
Na sezon jesień zima 2009 Clarks zmierzył się z dwoma tematami: inteligentnego wzornictwa i bezkompromisowego rzemiosła wychodząc z tej potyczki zwycięsko i prezentując znakomitą najnowszą kolekcję męskich butów. Techniczne innowacje kontrastują z oldscholowym stylem, a klasyczne wzory nabrały nowoczesnego designu. Wynikiem jest doskonała równowaga między luksusem a przystępnością.
Legendarne zespoły AC/DC i Metallica stały się inspiracją dla nowej muzycznej lini Converse'a. Tak świeżej , oryginalnej i wyjątkowej jak każdy z największych hitów tych zespołów.
AmerSport został wyłącznym dystrybutorem marki Eastpak w Polsce. Pierwsze walizki, plecaki oraz akcesoria z jesiennej kolekcji tej amerykańskiej marki, pojawią się w sklepach pod koniec sierpnia.
Wydajesz na zakupy w salonie Levi's® 300 PLN lub zgarniasz z wieszaka dwa ubrania z nowej kolekcji, a w prezencie dostajesz jedyne, niepowtarzalne i totalnie wakacyjne okulary wraz z oryginalnym etui!
Nowe trendy w jesienno-zimowej edycji obuwia Caterpillar.
Jesienna kolekcja amerykańskiej marki Merrell. Coś dla Panów, którzy kochają świeże powietrze i dalekie podróże.
Converse już teraz dba o strój mężczyzn podczas zbliżającej się jesieni/zimy 2009. Oto najnowsze propozycje.
Nieważne czy przemierzasz setki kilometrów pociągiem, spędzasz kilka godzin w autokarze czy jedziesz autem z przyjaciółmi. Liczy się wygoda i niewymuszony look á la enfant terrible. W wakacje nie musisz stosować się do narzuconych przez otoczenie reguł. Wrzuć na luz i wykorzystaj wakacyjny niezbędnik Levi’s®!”
Letnia garderoba jest niepełna bez pary ciekawych sandałów. Marka Clarks proponuje zatem kombinację eleganckiego stylu z nowoczesną linią, a dla zwiększenia komfortu - lekką podeszwę i delikatnie wyścieloną wewnętrzną częścią buta.
Timex proponuje innowacyjne podejście do zegarków na wyprawy. Nowy model z kolekcji Timex Expedition ma niepowtarzalny wygląd i wyposażony jest w cyfrowy kompas, wysokościomierz, barometr i termometr.
Merrell to marka oddana rozwojowi sportów na świeżym powietrzu. Zaciera granice między ludźmi i kulturami, łącząc tych, którzy lubią przygody i zdobywanie nowych doświadczeń.
Najbardziej oczekiwana linia trampek Converse’a już w sprzedaży. Limitowana edycja Conversów w wydaniu Pink Floyd opiera się na trzech albumach tej legendarnej brytyjskiej grupy.
W mieście latem pogoda zmienia się często. O poranku, kiedy biegłeś do pracy było pochmurno i padało. Kiedy wychodziłeś było gorąco. Jeśli do tego dodamy zmienne warunki atmosferyczne w pracy.
Nadchodzi wiosna. Przyroda budzi się do życia… rozkwita ukazując niezwykle szeroką paletę barw. Klienci Franco Feruzzi równie szeroką paletę barw odnajdą w najnowszej kolekcji marki. Projektanci zadbali, aby wiosenno – letnia kolekcja skupiała w sobie światowe trendy oraz prezentowała kolorystykę zaczerpniętą ze światowych wybiegów.
Jachty, szanty, wiatr, pasja i przygoda – tak kojarzy się żeglarstwo. Zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów to często nie tylko ulubiona dziedzina sportu, ale i wielka miłość.
Lato już puka do naszych drzwi i z dnia na dzień robi się coraz cieplej. Jaki więc styl w tym sezonie nadaje się najbardziej na gorące dni w mieście? Odpowiedzią na to pytanie jest magiczne słowo „easy going”, które oznacza, że moda tego lata ma być przede wszystkim prosta.
Volcano to marka kojarzona przede wszystkim z odzieżą dla sportowych maniaków. Od jakiegoś czasu trwa kampania zmieniająca wizerunek marki, teraz Volcano dedykuje swoje produkty osobom, które lubią sportowe akcenty i jednocześnie nie chcą rezygnować z atrakcyjnych projektów.