Studencka moda - wybrane

Camel activ, to marka oparta na aktywnym stylu życia. Z tego powodu zwróciła uwagę w swojej nowej kolekcji wiosna/lato na korzenie człowieka i odkryła Afrykę, kolebkę ludzkości naznaczoną mocnymi wartościami, które przekazywane z pokolenia na pokolenie, przetrwały aż do dzisiejszych czasów
Barwy Afryki wpłynęły na wybór kolorów kolekcji camel active „Plemienne Ścieżki” wiosna/lato 2010.
ASICS to czołowa marka obuwia do biegania przeznaczonego zarówno dla profesjonalnych sportowców, jak i amatorów tego sportu.
Zielone kwiatki, żółte łączki czy tureckie oczka są modne tej wiosny na męskich krawatach. Zdecydowanie popularniejsze będą krawaty w konkretne, czasem bardzo odważne wzory. Ocieplenie to najlepszy czas na zabawę z dodatkami jakim są krawaty.
Młodość, wolność, miłość, walka o swoje ideały – tak w kilku słowach można opisać inspiracje kolekcji Levi’s® na sezon wiosna-lato 2010. Levi’s® w sezonie SS10 silnie nawiązuje do korzeni marki: idealizmu i buntowniczej natury młodych ludzi.

Marek Dobrzański, grany przez Filipa Bobka w serialu „Brzydula” to uosobienie elegancji i mody męskiej w najlepszym wydaniu. Krawaty noszone przez Marka są zawsze doskonale dobrane, a zarazem zachowują swój oryginalny charakter.

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze, a nie da się ukryć, że głównie zależy od naszego wyglądu. Mężczyźni, którzy rzadziej interesują się modą, powinni przyswoić sobie nasz mały poradnik stylu, aby mieć pewność, że zawsze wyglądają dobrze i elegancko.
Paryż to miasto fashion addicts - moda na stałe wpisana jest w pejzaż miejski, na każdym kroku widoczna jest klasa i nowoczesny szyk.
Timberland zrobił kolejny krok w walce o lepszy świat. Czyste środowisko naturalne oraz pomoc społecznościom lokalnym, które od wielu lat są absolutnym priorytetem, znalazły odzwierciedlenie w nowych inicjatywach podejmowanych przez markę.
W kolekcji letniej marka Hattric szczególnie dużo uwagi poświęca spodniom, słusznie wychodząc
z założenia, że to bazowa, elementarna część męskiej garderoby. Latem, dopracowane w każdym, najmniejszym nawet detalu, stały się bardziej sportowe, funkcjonalne, a jednocześnie bardzo „dizajnerskie”.
Przedstawiamy kolejny model zegarka z oferty znanej i szanowanej firmy Luminox oznaczony jako: F-22 Raptor Chronograph 9288.
W kreatywnej wizji 38 letniego amerykańskiego projektanta Marca Ecko, graffiti od dawna odgrywa istotną rolę. Wszystko zaczęło się gdy pewnego dnia przechadzając się podziemiami metra w Nowym Jorku, projektant dostrzegł ściany pokryte wielością barw i grafik.
Hitem zbliżającego się sezonu będą kontrastujące sploty tkanin z nasyconymi kolorystycznie akcentami
w trzech wiodących liniach kolorystycznych: biało-czarnym Grey Shadows ze szmaragdowym akcentem,
Blue Line z odcieniami granatu i niebieskiego oraz Natural Elements z ciemnoszarymi brązami, piaskowym i koralowym, które stanowią spójną koncepcję pełnych zestawów odzieżowych.
Największą siłą i najmocniejszym atutem mężczyzny jest jego charakter – mówi Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Atlantic. - Charakter mężczyzny można poznać po tym, jaki zegarek nosi.
Każdy student wie, że na egzaminie trzeba wyglądać elegancko. Z reguły zakładamy garnitur i krawat. Podobnie ubieramy się na nieco bardziej eleganckie przyjęcia. A może czas na małą odmianę? Panowie, co powiecie na... muchę? To ciekawa propozycja dla tych z Was, którzy chcą wyróżnić się z tłumu. Podpowiemy do czego i jak ją nosić.
Wiosenny sezon z marka Ravel rozpoczynamy od mocnych kolorów i niestandardowych wzorów. Tym razem Ravel stawia na różnorodność i oryginalność.
Na sezon wiosenno-letni HOUSE przygotował prawdziwą ferię kolorów i krojów. Nowa kolekcja jest wielowarstwowa, dosłownie i w przenośni - można przebierać nie tylko wśród wielu warstw materiałów, które tworzą warianty modnej, wiosenno-letniej sylwetki, ale i wśród wybuchowej mieszanki stylów oraz inspiracji.
Mistrzowskie buty Converse Weapon 86 powracają! W latach 80-tych królowały na parkietach NBA. Teraz powracają w wielkim stylu, aby królować na polskich ulicach.
Za dnia, w tętniącej życiem metropolii, przemierza w pośpiechu ulice zatłoczonego miasta.
Zbliża się wiosna, czas więc pomyśleć o nowych kąpielówkach! Marka Sloggi swą szeroką ofertą tematyczną kąpielówek rozpieszcza także panów: wersja gładka (Bodrum), kratka (Baltrum) czy graficzne kwiaty (Canovan).
W kolekcji wiosna/lato 2010 marka Levi’s® odświeża look denimowych koszul. Dzięki nowym, ciekawym fasonom, cieniowaniu materiału oraz detalom takim jak ćwieki czy orginalne przeszycia, wtłacza nowego ducha w swój flagowy produkt, pokazując, że pomysły, z którymi Levi’s® ponad 130 lat temu wchodził na rynek nadal świetnie współgrają z dzisiejszymi trendami.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności