Duży biust niewątpliwie stanowi atut i wszystkie biuściaste Panie muszą o tym pamiętać! Zdarza się często, że większość z Pań szczodrze obdarzonych przez los, popada w kompleksy z powodu nadmiernego przybytku. Często popełnianym błędem jest źle dobrana bielizna, która zamiast pokazywać plusy posiadania tak pięknego biustu, sprawia, że staje się on „kulą u nogi”.
Zmysłowe koszulki na ramiączka z jedwabiu lub wygodne, bawełniane piżamy w modnych fasonach. Od klasyki po ekstrawagancję. W najnowszej kolekcji firmy Laeta Lingerie znajdziesz szeroki wybór nocnej bielizny damskiej.
Na nadchodzący sezon jesienno-zimowy Passionata proponuje wiele kuszących nowości. Wśród czterech dotychczasowych segmentów: City, Beauty, Glamour i Passio znajdują się niespotykane dotąd kolory biustonoszy i majteczek, m.in. czekoladowego brązu czy mleczno-orzechowy.
Najnowsza kolekcja Chantelle zachwyca nowatorskimi wzorami, delikatnymi materiałami, ujmującymi kolorami oraz najwyższej jakości koronkami, które podkreślają piękno kobiecego ciała. Dla kobiet nowoczesnych, które lubią zaskakiwać wprowadza kuszącą delikatnymi koronkami linię Glamour.
Miss Wildpants to seria bielizny dla kobiet odważnych i świadomych swojej wartości: te krótkie, a jednocześnie doskonale eksponujące walory kobiecego ciała majteczki ozdobione są niebezpiecznymi symbolami dżungli. I jak ona są dzikie, kuszące, wyzywające. A przez to są doskonałe dla kobiet, które są otwarte na wyzwania!
Już dawno nie pojawiło się w Polsce jednocześnie tyle znakomitych marek bielizny. Światowej sławy projektanci: KENZO, LACROIX, GALLIANO prezentują swoja ofertę w sieci sklepów GORSETERIA. Wyszukane wzornictwo, odważne desenie, pełne kokieterii i zmysłowości fasony.
Choć w dzień twojego ślubu suknia wyda ci się najważniejsza, nie zapominaj o nocy poślubnej. Lato to sezon ślubów, a więc czas eleganckich limuzyn, pięknie przystrojonych sal weselnych i hucznych zabaw. Ale to przede wszystkim wyjątkowy moment dla każdej panny młodej. Piękna suknia ślubna ma cieszyć oczy weselników, ale to, co pod nią, pozostaje tajemnicą nocy poślubnej.
Francuska firma Chantelle wprowadza na polski rynek wyjątkową markę damskiej bielizny – Passionata. Nowa kolekcja jest niezwykła - inspiruje, uwodzi, budzi ukryte pragnienia.
Letnia kolekcja Mix to Match wykreowana przez Trimph International to propozycja dla tych, którzy na plaży lubią zaskakiwać oryginalnym wyglądem. Dzięki tej innowacyjnej koncepcj, możemy codziennie tworzyć nowe, zawadiackie kreacje. Ale to nie koniec, klasycznym kostiumom czy kąpielówkom uroku dodadzą pełne koloru dodatki i akcesoria z linii Mix to Match.
Sloggi prezentują nową kolekcję kostiumów kąpielowych. Ta zadziorna linia ma wiele twarzy i jest bardziej kolorowa niż kiedykolwiek wcześniej. Kostiumy wyróżniają się świeżymi kolorami i modnymi wzorami, świetnymi cięciami cechuje je także niespotykany komfort noszenia. Wszystkie elementy kolekcji mogą być ze sobą łączone, aby dopasować się do nastroju i do okazji, zgodnie z mottem Mix to Match.
Nowa kolekcja strojów kąpielowych Triumph właśnie teraz jest zaskakująca i modna jak nigdy wcześniej: ogrom jasnych odcieni, paski, wzory kwiatowe oraz różnorodności styli sprawia, że każda kobieta znajdzie w nich coś dla siebie, cos pięknego i przykuwającego uwagę. Ponadto, zupełnie nowa koncepcja Tricks-It całkowicie może zmienić wygląd bikini.
Wielkim krokami zbliża się lato a tym samym sezon na plażowanie. Przygotowania do wyjścia na plażę często zaczynamy już wczesna wiosną: dieta, ćwiczenia, masowanie, smarowanie itd. Ostatnia rzecz, którą trzeba zrobić przed wieki wyjściem na rozgrzany piasek to zakup kostiumu. Sprawa wydaje się prosta, jednak każda z nas doskonale wie, że tylko pozornie. Można oczywiście wybrać pierwszy lepszy fason, który podkreśla co trzeba i ukrywa co trzeba, ale przecież nie o to chodzi. Chodzi o to żeby się wyróżnić! Czasem wystarczy drobiazg. Wszak diabeł tkwi w szczegółach:
Dobrali się doskonale: w H&M gorącym tematem tego lata jest Australia. Wiodące trendy to sportowo-plażowa atmosfera i dyskotekowy szyk. Czy można więc wyobrazić sobie lepszy symbol tej mieszanki, niż urodzona w Melbourne księżniczka popu, Kylie Minogue? Kylie zainspirowała stroje plażowe zaprojektowane przez H&M. Jest także modelką prezentującą kolekcję, która pojawi się we wszystkich sklepach H&M z działami kobiecymi, w połowie maja.
Nowa linia kostiumów kąpielowych firmy LORIN na sezon 2007 zdecydowanie podkreśla zmysłowość kobiecej figury. Cała seria zaprojektowana została tak, aby kobieta w każdym wieku, o każdym typie figury mogła wybrać dla siebie kostium i czuć się w nim dobrze i wyjątkowo zarazem.
MISS TRIUMPH to nowy segment z oferty firmy Triumph, skierowany do młodych, świadomych własnego wyglądu i zainteresowanych modą kobiet w wieku 20-30 lat. Wszystkie elementy, dostępne w tej atrakcyjnej cenowo linii odpowiadają bezkompromisowym wymaganiom firmy Triumph w zakresie form, wysokiej jakości materiałów, wykonania oraz sposobów prezentacji.
Fabulous Curves to nowa propozycja Triumph International, która przeistoczy użytkowniczkę tej bielizny w Królową Nocy. Dyskretne hafty, wysoka jakość, wreszcie innowacyjne materiały zapewniają pożądany efekt i perfekcyjne dopasowanie. Kolekcja Faboluos Curves to idealna propozycja dla tych pań, które pragną podkreślić swoje ponętne kształty.
Miss Candy to nowa seria z kolekcji Fashion Style. Słodkie jak cukierek detale, widoczne na biustonoszu, koszulce i majtkach typu mini i stringi w najmodniejszych kolorach jesieni sprawią, że łakomczuchy powinny mieć się na baczności! Zakochać się pierwszy raz, to coś pięknego! Ten niecodzienny nastrój towarzyszy kobiecie we wszystkim co robi, co czuje i czego pragnie.
Na regałach z bielizną powiało świeżością, a to za sprawą nowej kolekcji Sloggi… Seria Dynamic ustanawia nowe trendy w bieliźnie męskiej. Cechą charakterystyczną tej kolekcji jest poziomy rozporek. Bielizna doskonale dopasowuje się do ciała, wykonana jest z bawełnianej dzianiny w prążki, co gwarantuje maksymalny komfort noszenia.
Firma Triumph International (Polska) Sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski znanej europejskiej marki bielizny Sloggi. Nowa kolekcja bielizny damskiej, zatytułowana Sloggi Sensation, to bielizna o niewiarygodnej miękkości.
Propozycje firmy Italian Fashion na jesień / zimę 2006 to połączenie miękkości naturalnych dzianin z fasonami, które doskonale wpisują się w najnowsze trendy w modzie bieliźniarskiej. Istotą nowej kolekcji jest zestawienie piękna z wygodą i swobodą ruchu. Dla Małgorzaty Orzeł Guazzone – stylistki Italian Fashion priorytetem było zaprojektowanie kolekcji, która jest modna i jednocześnie przyjazna ciału.