Wszyscy doskonale zdajemy sobie sprawę, że nieubłagalnie nadchodzi ten smutny czas pożegnania wakacji. Dla wielu z nas koniec wakacji oznacza w jakimś stopniu koniec lata, słodkiego lenistwa, wypoczynku i wszystkich innych czynności, które co roku powtarzamy podczas tych gorących dwóch miesięcy rzekomej laby.
Wszyscy miłośnicy trekkingowych wycieczek, pieszych wędrówek i miejskiego pędu, którzy jeszcze nie skorzystali z dobrodziejstwa outdoorowej marki KEEN powinni zrobić to jak najszybciej. Bowiem od 2 sierpnia z kopyta ruszyła wakacyjna wyprzedaż obuwia sięgająca nawet do -30%!
Zainspirowany ciężkimi warunkami pogodowymi Nowej Anglii, żółty, wodoodporny but The Timberland powstał w 1973 roku. Stworzony z amerykańską pomysłowością, łączy wytrzymałość i solidność z modą i stylem. Jest jedyny w swoim rodzaju – i z pewnością najlepszy w swojej klasie.
Choć lato (jeszcze) w pełni, to nie należy zapominać o poczynieniu pierwszych kroków, by dobrze przygotować się na chłodniejsze dni. Jesienne klimaty to sprawdzian dla obuwia. Komfort, wygoda i bezpieczeństwo to podstawy, na których opiera się marka KEEN tworząc każdą nową kolekcję. Tak i tym razem KEEN zadba o Wasze stopy w każdej sytuacji, nie zależnie czy wędrujecie górskim szlakiem w strugach deszczu czy po prostu wybraliście się na spacer.
Pierwszy dzień lata przywitał nas piękną, słoneczną i upalną pogodą. Na szczęście, 21 czerwca jest również najdłuższym dniem w roku. Wykorzystaj ten czas jak najlepiej, a godziny do zachodu słońca odmierzaj na jednym z najnowszych modeli Lorus, z kolekcji lato 2013.
Kolekcja obuwia Helly Hansen to odpowiedź na letnią tęsknotę za przygodą. Wzornictwo nawiązuje do ponad 135 letniego związku marki Helly Hansen z morzem w efekcie dając buty doskonałe na każdą okazję.
Latem, gdy nie obowiązują już ścisłe zasady biurowego dress code’u, można pozwolić sobie na luz i odważniejsze zestawienia kolorystyczne. Limonkowa zieleń, turkus, pomarańcz to kolory, które obowiązywać będą w najbliższym sezonie.
Marc O’Polo, specjalista od miejskiego casualu prezentuje niezbędnik mężczyzny w podróży. Majówka zbliża się wielkimi krokami, pokazujemy więc panom czego w ich weekendowej torbie nie może zabraknąć.
Wyjątkowe okulary przeciwsłoneczne DeeZee. Każdy znajdzie dla siebie coś idealnego bo DeeZee to nieograniczony wybór w przystępnej cenie.
Marka zegarków Lorus już dawno nie miała w swojej kolekcji takich egzemplarzy. Tarcze najnowszych czasomierzy nie są płaskie i jednolite posiadają niespotykaną strukturę, nadającą wrażenie głębi, dodatkowo zwiększonej przez kolorowe akcenty.
Wiosenna kolekcja w Sizeer oznacza nie tylko nadejście naszej ulubionej pory roku, wypełnionej kolorowymi i lekkimi materiałami. To także zwiastun nadejścia Nowej Fali – czyli najmodniejszych, streetowych marek, których produkty debiutują na półkach w salonach Sizeer.
Najnowszy G-SHOCK GLS-100 sprawdzi się w iście zimowych warunkach. Zegarek zachowuje swoją sprawność i dokładność nawet przy temperaturze 20 stopni Celsjusza.
Nowa kolekcja czerpie z trendów ulicy: tej wiosny, żeby być modnym, przesiadamy się na jednoślady. Cottonfield o rowerze myśli nie tylko jako o inspiracji. Marka rozpoczęła współpracę z kopenhaską fabryką rowerową. W niej wytwarza się rowery, którymi tysiące ludzi przemierza codziennie stolicę Danii – rowery są proste i funkcjonalne, ale charakterystyczny design i wysoka jakość wyróżniają je z tłumu innych jednośladów. Zupełnie jak ubrania Cottonfield!
Kolekcją 2013 Reebok Classics ponownie ukazuje przywiązanie do korzeni. Czerpanie z bogatej tradycji marki znajduje wyraz między innymi w nacisku położonym na kultowe modele butów, z legendarnymi Classic Leather na czele. W nadchodzącym sezonie będziemy też świadkami powrotu najlepszych butów retro, stanowiących esencję prawdziwej klasyki, włącznie ze słynnym modelem GL6000.
Kiedyś kojarzone przede wszystkim z turystyką górską, dziś są synonimem wygody i niezawodności w zimowych warunkach. Sznurowane, na solidnej, masywnej podeszwie zapobiegającej pośliźnięciom, na trwających wyprzedażach kupimy już od 120zł. Wszystko dzięki obniżkom cen - w salonach Salamander i Vagabond nawet 50%!
Podobne do siebie jak dwie krople wody kolekcje odzieżowe, które sprzedawane są w „sieciówkach” z pomocą sprytnych reklam, niepostrzeżenie acz sukcesywnie wtłaczają nas w formę. Jeśli by wyjść na ulicę, bez trudu można dostrzec, że właściwie wszyscy są tacy sami. Stąd też coraz częściej szukamy sposobów na to, by wyróżnić się na tym tle i tym samym wybić z szarej, jednakowej masy.