Studencka moda - wybrane

Na sezon jesień - zima 2007/08 firma Aryton przygotowała kolekcję, w której przeszłość i przyszłość płynnie się przenikają, tworząc zaskakująco spójną i intrygującą teraźniejszość. Kolekcja dzieli się na cztery podstawowe nurty, które doskonale się uzupełniają, a każdy z nich to inna epoka i inne ikony.
Historia damskich kostiumów związana jest z wkraczaniem kobiet na rynek pracy i świata biznesu. W stroju kobiety są one tym, czym marynarki dla mężczyzny, czyli nieodzownym elementem wizerunku kobiety biznesu. Klasyczna, dyskretna kolorystyka kostiumów podkreśla kompetencje i fachowość ich właścicielek.
Kolekcja jesień-zima 2007 Levi's® Red Tab® Guys jest idealna dla pewnych siebie mężczyzn, ceniących sobie oszczędną w środkach indywidualność. Oferuje ona pełną gamę dżinsowych ubrań – od legendarnego kroju 501® Jeans® do najnowszych krojów miejskich.
Na sezon jesień-zima 2007/08 Levi’s® przygotował dla swoich klientek oszałamiającą ofertę. Nowe kroje są świeże, fantastycznie leżą na kobiecej figurze i stanowią świetny element miejskiej mody, stosowny na każdą okoliczność. Są one odpowiednie zarówno dla dziewczyn o smukłej budowie ciała, jak i dla tych, które natura obdarzyła krągłościami.
Tegoroczną współpracą projektancką H&M otwiera swoje podwoje dla ekskluzywnego świata Roberto Cavalliego. Włoski projektant, wyłącznie dla H&M, stworzy jedyną w swoim rodzaju kolekcję przeznaczoną dla kobiet i mężczyzn. Linia odznaczać się będzie niezwykłą stylistyką i głęboką zmysłowością, typową dla Roberto Cavalliego, jednego z najciekawszych i najbardziej twórczych projektantów mody na świecie
Modny mężczyzna ma w tym sezonie niezwykle szeroki wybór koszulek polo, T-shirtów i swetrów. Aby umiał z tego tygla z modą wyłowić rzeczy naprawdę ciekawe, podpowiadamy dwa hasła: kontrast i zabawa. Tego lata dobieramy bowiem kolory w zestawienia na jakie wcześniej żaden projektant by nie pozwolił.
Trzeba przyznać, że z roku na rok, kolekcja Reserved jest coraz lepsza. Propozycje idealnie trafiają do tych, którzy preferują niezbyt oficjalny styl i dobrze się czują w wygodnych ubraniach. Tym razem jest podobnie.
Wiosenno - letnia kolekcja Intermody zaprojektowana została z myślą o mężczyznach, którzy cenią komfort i indywidualny styl w każdej sytuacji. Ze względu na dużą różnorodność zaspakaja oczekiwania mężczyzn niezależnie od wieku, gustu i potrzeb.
Tchibo wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym wprowadza na rynek nową markę odzieży Mitch & Co. Pierwsza kolekcja Mitch & Co. pojawi się w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” już w czerwcu. Mitch & Co. to wysokiej jakości, stylowa odzież sportowa i ubrania na co dzień w atrakcyjnych cenach.
Styliści Aryton stworzyli zachwycającą kolekcję w kolorach granatu złota i bieli. W tym sezonie wyraźnie oddzielili eleganckie stroje biznesowe, od luźniejszych ubrań z kolekcji ST. Tropez, w stylu marynarskim. Skojarzenia z najnowszą kolekcją marki Aryton, są jednoznaczne; sport, wypoczynek, rekreacja wszystko utrzymane w ekskluzywnym stylu.
Najnowsza kolekcja wiosenno – letnia firmy HERA kierowana jest do kobiet aktywnych zawodowo, chcących podkreślić swój indywidualizm i charakter. W kolorystyce nawiązania do klasycznej bieli i czerni z elementami intensywnego amarantu i stonowanych beży. Proste formy, idealne kroje świetnie podkreślają kobiece kształty nadają sylwetce delikatnego choć zdecydowanego wyglądu.
Ubrania skierowana są do młodych, ambitnych kobiet, ceniących sobie wygodę i elegancję. W kolekcji znajdziemy zarówno klasyczne żakiety i spódnice do pracy jak również weekendowe topy, szorty, czy ciekawe sukienki na letnie imprezy. W kolorystyce przeważają czerwień, fiolet, żółć, marynarskie motywy bieli i granatu oraz charakterystyczne dla stylu safari beże.
Przygotowując kolekcję wiosna-lato 2007, projektanci i styliści marki Franco Feruzzi, postawili przed klientami prawdziwe wyzwanie. Promowany przez markę styl casual jest swoistą grą zmysłów wzroku i dotyku. Luźny, nieformalny styl, podkreślający indywidualny charakter, jest zarazem niezwykle unikalny i wymaga od mężczyzny głębokiej refleksji. Zajrzyjcie w głąb siebie, odkryjcie prawdę o sobie, o modzie i stylu – taki przekaz zdają się nieść ze sobą produkty z najnowszej kolekcji.
Sezon wiosenno-letni 2007 obfituje w wiele niespodzianek. Z jednej strony nastąpiło uspokojenie form i proporcji, z drugiej zaś moda eksploduje kolorami, wzorami, nadrukami. Dominuje praktyczność i kobiecość. Firma Maskarada zaprasza do zapoznania się z obowiązującymi w tym sezonie trendami.
W tym sezonie firma proponuje kolory ciepłe, czyste i jasne. Złoto, beż i biel, to kolory przewodnie, występują solo, jak i w połączeniu z czernią. Uzupełnieniem tej palety barw będzie ognista czerwień, obowiązkowo w jedwabnej satynie. Takie połączenie kolorystycznie delikatnie zaznacza osobowość, ale i podkreśla temperament.
Lato 2007 sięga po kolory, tkaniny, wzory, linie - i słowa - kojarzące się z lekkością, finezją, wdziękiem, świeżością, dynamizmem. Wśród kolorów bohaterką sezonu jest biel, występująca samodzielnie, ale także lekkim muśnięciem rozjaśniająca, pobielająca beże, szarości, błękity.
Zwiewna i elegancka, skrojona z najlepszych materiałów, nowa kolekcja firmy Aryton zachwyci nawet najbardziej wymagające klientki. Najnowsza kolekcja na sezon wiosna lato 2007 została podzielona na trzy trendy, reprezentujące trzy odmienne style ubioru.
Nostalgia za minionymi latami - głównie kolorowymi latami 50., 60. i 70. Widać to w nowych propozycjach H&M na wiosne i lato, gdzie dominują czyste, wyrafinowane linie, elegancja i wzory poprzednich lat. Nie jest to jednak czysta kopia minionej mody, ale jedynie inspiracja - w kolorach, kształtach i motywach oraz materiałach. Wracamy do dobrego krawiectwa - gdzie liczy się krój i szycie.
Poprzednie
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności