Trendy w modzie, na sezon letni 2008, nie pozwolą nam na nudę. Wręcz przeciwnie, skłonią do zabawy. Styliści z firmy odzieżowej Maskarada podpowiedzą, jak to umiejętnie zrobić.
Modne spódnice w Makalu zaskakują różnorodnością fasonów, barw i faktur. Dodatkowo pozwalają czuć się komfortowo nawet w najgorętsze dni. Lato w pełni, na ulicach upał - to idealny moment na pokazanie pięknie opalonych nóg.
Styl casual wciąż jest dominującym trendem w świecie mody męskiej. Oznacza on większą lekkość i swobodę, a także wyeliminowanie wszystkiego, co zbędne i skupienie się na tym, co najistotniejsze.
Kolekcja Makalu sprawiła, że styl safari zagościł na bulwarach. Barwy ziemi oraz egzotyczne kolory i wzory dżungli przyciągają spojrzenia przechodniów. W tym sezonie obowiązują stroje inspirowane trendem safari. Nowa odsłona, tego ponadczasowego stylu, charakteryzuje się kobiecością oraz lekkością, połączoną z elementami etnicznymi i tropikalnymi.
Filozofię LEE leżącą u podstaw projektów na sezon jesień-zima 2008, można by zawrzeć w słowach „zabawa proporcjami”. Aby wzbudzić fascynację produktem, Lee w niespotykany sposób bawi się proporcjami i kształtami, tworząc nieoczekiwane sylwetki i kładąc nacisk na równanie LEE=FASON, wyrażone poprzez liczne formy zakończeń nogawek w kolekcji spodni, oraz nowe rodzaje dekoltów w kolekcji zarówno damskich, jak i męskich topów.
Zbliża się lato – wyczekiwana pora ślubów. Marka Makalu w swojej kolekcji proponuje wiele wzorów i fasonów na wyjątkowe okazje. Świadkowie, zaraz po parze młodej, to najważniejsze osoby, biorące udział w tak uroczystym wydarzeniu jakim jest ślub. Istotne jest, aby byli ubrani odpowiednio do swojej roli.
24 kwietnia 2008 r. w warszawskiej siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego odbyła się kolejna edycja GALI MODA&STYL. W ekskluzywnej imprezie wzięły udział zarówno polskie, jak i zagraniczne firmy odzieżowe.
Indywidualny charakter, dbałość o szczegóły i jakość wykończenia – to najważniejsze cechy wyróżniające ubrania firmy Makalu. W wiosenno-letniej kolekcji projektanci firmy Makalu zwrócili szczególną uwagę na najbardziej charakterystyczny trend sezonu: kolory. To właśnie kolorystyka – żywa, energetyczna, sprawia, że klasyczne propozycje firmy, mają w wiosenno-letniej odsłonie nowoczesny sznyt.
Tendencje w modzie na sezon letni 2008 zachęcają do łączenia sprzeczności. Z jednej strony mamy sportowy szyk, a z drugiej – wieczorową elegancję.
W wiosenno-leniej kolekcji GREY WOLF królują kolory i zwiewne materiały! Hit tego sezonu - tuniki, to specjalność firmy. Uszyte z satyny lub delikatnej bawełny podkreślają kobiecość. Tuniki marki GREY WOLF są w różnych fasonach i kolorach, wśród których prym wiodą: żółty, zielony, jasne fiolety, biel, czerń i brąz. Ta feeria barw pozwala poczuć się optymistycznie.
Jak piszą znawcy, „w kreacji modnego wizerunku mężczyzny w sezonie Wiosna – Lato 2008 dozwolona jest zabawa stylami, mieszanie różnych form i wpływów. Normą jest zestawienie sportowej formy z klasycznym stylem, dominuje sylwetka wąska i dopasowana”
Sezonowe kolekcje Warmii znane są przede wszystkim z wszechobecnej klasyki, a jak znawcy mody twierdzą „klasyce może zaszkodzić nuda i rutyna, a uatrakcyjnić to, co dodaje lekkości, wdzięku, komfortu i urody”. Moda na młodość wymusza na producentach okryć wierzchnich tworzenie wzorów łączących elegancję z nonszalancją, przejawiającą się w dość prostym kroju połączonym z tkaninami będącymi nowymi osiągnięciami światowych technologii.
Kolekcja jesienno-zimowa "Top 2007/2008" stworzona przez projektantkę Karolinę Brodzińską to inne, świeże i dynamiczne spojrzenie na obowiązujące trendy i formy. Propozycja projektantki wyznacza ponadczasowy styl i elegancję, które łączą w sobie elementy stroju dziennego i wieczorowego.
W 2008 roku wzornictwo Lee w sezonie letnim opiera się na filozofii nowatorskiej prostoty kształtów, sylwetek i detali. Z bliska te proste, wyraziste i nowoczesne projekty ujawniają jednak o wiele więcej.
Wielki powrót Wranglera do jego historycznych wzorów i detali. Kolekcja Wiosna/Lato‘08 została zainspirowana jedyną w swoim rodzaju historią marki Wrangler, liczącą już ponad 100 lat!
Otwarta przestrzeń oraz świeże powietrze to naturalne serce i dusza marki Merrell, która nieustannie wierzy w poszerzanie granic oraz podróż w nieznane. Obcowanie z przyrodą i przebywanie na świeżym powietrzu zapewnia nam przygodę i radość, ale również odpoczynek i relaks.
Canon, światowy lider w systemach obrazowych, pokazał dzisiaj niepowtarzalną kolekcję brytyjskiego projektanta Matthew Williamsona. Kolekcja ta, o nazwie We Speak Image (Mówimy Obrazem), została zainspirowana zdjęciami nadsyłanymi z całego Zjednoczonego Królestwa i Irlandii. Zadaniem projektanta było wykorzystanie nadesłanych zdjęć do stworzenia kolekcji mody, pokazującej „kwintesencję” ducha narodu.
W tym sezonie ważna jest umiejętność zestawiania różnorodnych form, tkanin, kolorów, stylów. Firma Maskarada zaprasza do zapoznania się z obowiązującymi w tym sezonie trendami.
Jesienno-zimowa kolekcja Intermody to elegancja w nowym wydaniu. Wszystkie ubrania wykonane są z najwyższej jakości materiałów, a męska sylwetka nabiera smukłego kształtu i dyskretnej zmysłowości.
Górą lata 60. i 70. oraz 90. To one inspirują projektantów H&M. Sylwetki, rodzaje ubrań i stylizacja występują jako nowoczesna miesznina couture, eleganckiego przepychu i minimalizmu. Istotną bazę stanowią klasyczne kroje, ale nowe gatunkowo dzianiny, nowe detale i odzież sportowa.