Studencka moda - wybrane

Tej jesieni i zimy moda stała się dla nas wyjątkowo łaskawa. Będziemy nosić się ciepło, otulając się w wełniane czapy, szale i rękawiczki. W nadchodzącym sezonie dzianinowe dodatki różnych splotów, kolorów i fasonów to najprzyjemniejszy modowy obowiązek. Projektanci Big Star przygotowali całą ich gamę.
W męskiej kolekcji wiele nowości. Atlantic Basic zapowiada kurs na „nowego mężczyznę.’’ Przekonaj się, że „tradycyjnie solidny i wygodny” w nowym wydaniu kolekcji Basic nie oznacza nudny!
Nowe wzory z kolekcji Basic już w salonach Atlantic! A wśród nich wiele nowości na mnóstwo codziennych i niecodziennych okazji. Sukienka bez pleców… - to już nie powód by rezygnować z uroków i komfortu biustonosza!
Mała czarna to już od lat jeden z podstawowych elementów stroju, który znaleźć można w większości kobiecych szaf. Projektanci firmy GaPa w sezonie jesienno- zimowym, proponują odważniejszą jej wariację w kolorze intensywnej czerwieni, oddającą klimat zabawy jaka czeka nas w nadchodzącym karnawale. Klasyczny, prosty fason nie wychodzi z mody i nadaje się zarówno na dzień jak i na specjalne okazje.
Do grona jurorów II edycji Konkursu dla młodych projektantów Fashion Designer Awards dołączyła Jaga Hupało - pierwsza kobieta, która zmieniła oblicze polskiego fryzjerstwa podnosząc je do rangi sztuki dnia codziennego.
Jesień to czas, gdy musimy pożegnać się z letnimi ubraniami w jasnych, pastelowych kolorach, a sukienki schować na dno szafy. Delikatne materiały zastępujemy tymi, które otulą i ogrzeją ciało przed jesiennym chłodem. Doskonałą propozycją są futrzane dodatki marki Andrzej Jedynak. Futra to trend, który zawładnął wybiegami na zachodnich pokazach mody u największych kreatorów.
W sezonie jesień-zima 2009/2010 Kate Moss ponownie stworzyła kolekcję ubrań (już po raz jedenasty!) dla marki Topshop. Co ciekawego mamy w niej tym razem? Czy będzie równie młodzieżowa co zawsze?
Trendy w modzie męskiej to trudny temat, zwłaszcza ze względu na niechęć przeciętnego Kowalskiego do wszelkich nowości w dziedzinie ubioru, jak i problemy projektantów z poszukiwaniem nowych dróg, które byłyby przyswajalne.
Pod hasłem „Denim to die for” kryje się zupełnie wyjątkowa kolekcja jeansów od HOUSE. Kolekcja będąca hołdem dla wielkich, już nieżyjących ikon rocka, będących prekursorami tej subkultury tj. Jimi Hendrix czy Janis Joplin. Jeansy sygnowane ich imionami, staną się jedynym w swoim rodzaju unikatem mającym niepowtarzalne imię i styl. Prawdziwy denim, który uwiecznia ducha wielkich gwiazd tylko od HOUSE.
Zmysłowy, ale i energetyczny, nieokiełznany. Spokojny i zarazem szalony. Jazz wraz ze swymi licznymi odmianami stał się jednym z najpopularniejszych gatunków tańca. Co liczy się w tym tańcu? Przede wszystkim emocje, nienaganna technika, ale przede wszystkim pasja i własny styl. Także w ubiorze...
Streetwear zadomowił się już w kolekcjach CROPP na dobre. I w tym jesienno-zimowym sezonie nie zabraknie oldschoolowych inspiracji, muralesowych grafik i lifestylowych motywów. Wszystko to co w CROPP najlepsze wyrażone zostanie w tematycznych liniach najnowszej kolekcji. Romantyczka, buntowniczka, umiarkowany skandalista i (nie)zwykły chłopak na pewno znajdą tam coś dla siebie. CROPP już dziś uchyla rąbka tajemnicy o najnowszej kolekcji.
Nowa kolekcja Twin na nadchodzącą zimę 2009/2010 to przede wszystkim oryginalność form z zachowaną funkcjonalnością i jakością naszej bielizny. Ta kolekcja powstała z zamiarem podkreślenia wszystkich kształtów kobiecości i dzieli się na trzy części: MELANGE, ALTER EGO i BAROQUE ALLURE
Najnowsza, jesienno-zimowa kolekcja Columbia Sportswear na sezon 2009/2010 jest połączeniem zaawansowanej technologii i najnowszych trendów modowych w odzieży outdoorowej. Dwa największe hity tego sezonu: kurtka MT Krause oraz kurtka Hayworth pozwolą wszystkim amatorom aktywności na świeżym powietrzu czuć się komfortowo i swobodnie na łonie natury – zarówno podczas jesiennych spacerów, jak i zimowych szaleństw na stoku.
Modą można się bawić na wiele sposobów, a style ze sobą śmiało przeplatać. Aby wyeksponować nogi, możemy sięgnąć po zmysłowe pończochy, rajstopy z ciekawą fakturą lub wybrać dziewczęce legginsy. Kobiecość bowiem nie jedno ma imię – dlatego też Gatta w swojej jesienno-zimowej kolekcji „z charakterem” zaproponowała nowe modele legginsów - w równie wyrazistych wzorach i kolorach.
Cała moda w tym sezonie balansuje między przeciwieństwami. Jeśli kochasz trendy i śledzisz modę na pewno zauważysz cztery najmocniej wyróżniające się nurty na sezon wiosna-lato 2009. Goszczą one także w najnowszej kolekcji marki Farina Rosa, w butiku Maskarada.
Tegoroczny maj to wielkie święto Tally Weijl – lubianej przez młode kobiety szwajcarskiej firmy odzieżowej. Z tej okazji marka przygotowała dla swoich Klientek mega promocje!
Nadchodzi wiosna. Przyroda budzi się do życia… rozkwita ukazując niezwykle szeroką paletę barw. Klienci Franco Feruzzi równie szeroką paletę barw odnajdą w najnowszej kolekcji marki. Projektanci zadbali, aby wiosenno – letnia kolekcja skupiała w sobie światowe trendy oraz prezentowała kolorystykę zaczerpniętą ze światowych wybiegów.
Kultowe LEVI'S ENGINEERED JEANS obchodzą w tym roku swoje 10 urodziny. Pierwszy egzemplarz oryginalnych LEVI’S ENGINEERED JEANS powstał dokładnie 9 Czerwca 1999 roku.
Lato już puka do naszych drzwi i z dnia na dzień robi się coraz cieplej. Jaki więc styl w tym sezonie nadaje się najbardziej na gorące dni w mieście? Odpowiedzią na to pytanie jest magiczne słowo „easy going”, które oznacza, że moda tego lata ma być przede wszystkim prosta.
Volcano to marka kojarzona przede wszystkim z odzieżą dla sportowych maniaków. Od jakiegoś czasu trwa kampania zmieniająca wizerunek marki, teraz Volcano dedykuje swoje produkty osobom, które lubią sportowe akcenty i jednocześnie nie chcą rezygnować z atrakcyjnych projektów.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności