Studencka moda - wybrane

Jak Wam się podoba pomysł na podwodną sesję zdjęciową marki SODA? My jesteśmy pod wielkim wrażeniem, a Wy? Marka Soda w tym sezonie postawiła przede wszystkim na oryginalność i pomysł.
Firma ASICS wprowadza na rynek nową kolekcję ubrań skierowaną wyłącznie do kobiet. Kolekcja nosi nazwę AYAMI (z japońskiego ‘piękno’) i Polsce pojawi się już na jesieni 2010 roku w wybranych sklepach klientów.
Powiększający się podczas ciąży brzuch spędza sen z powiek niejednej kobiecie i sprawia, że czuje się ona mało atrakcyjna.
Producent męskich spodni na każdą okazję, firma Graso Moda, proponuje spodnie z linii Vito fit marki Sempre. Motywem przewodnim tej linii spodni jest funkcjonalność i wygoda zestawione z niewymuszonym, ale modnym wyglądem.
Finezja i elegancja to istota kolekcji ślubnej Ceremony 2010 proponowanej przez firmę Digel. Dwuguzikowe modele, dzięki dopracowanym detalom, takim jak ozdobne guziki, subtelne wykończenie podszewki stebnówką, tworzą odpowiedni strój na wyjątkową okazję. Stonowane paski w czerni i ciemnym brązie, aż po prawie biały beż, zapewniają bardzo szerokie możliwości wyboru. Desenie, takie jak paski czy błyszczące efekty, zapewniają perfekcyjną, odświętną prezencję.
Sezon wiosna-lato 2010 Levi’s® otwiera drugą odsłoną współpracy z ikoną paryskiej mody haute couture Jean Paul Gaultier. Wielbiciel kobiet, dla których zrewolucjonizował świat mody, wierny od lat marce Levi’s® oraz fan denimu - Jean Paul Gaultier tym razem zestawił kultowe dżinsowe projekty Levi’s® ze swoją odważną bieliźnianą konstrukcją z lat ’80.
W końcu przyszły oczekiwanie ciepłe dni! Możemy wyciągnąć z szafy nasze upragnione kolorowe sukienki i wysokie szpilki w energetycznych kolorach. A to wszystko po to by pokazać, że naprawdę cieszymy się z tej pozytywnej pory roku!
Wiosna, święta, spotkania ze znajomymi i rodziną… To już wystarczające motywacje, by pomyśleć, jak wyglądać pięknie, świeżo i modnie. Wet look, kolorowe pomysły z jajem, a może niezawodna elegancja? Święta Wielkanocne mogą być inspiracją do niebanalnych kreacji. Zachowawczo i tradycyjnie lub oryginalnie i odważnie. Wybór należy do Ciebie.
Welcome to My City to najnowsza kolekcja marki Every Nature inspirowana klimatem miasta Sin City. Jej przesłaniem jest harmonia i minimalizm z nutą awangardy. Ma być elegancko i klasycznie, ale kontrastowo i nowocześnie.
Jeśli zwykłe, klasyczne baleriny już Ci się znudziły? Jeszcze nie chcesz żegnać się z botkami? Oryginalne połączenie baletek z miękką cholewką to prawdziwy smaczek w szafie fashionistki.
Jest ich trzy. Są przyjaciółkami na dobre i złe. Zawsze razem: na co dzień i w dalekich podróżach. Mają wspólne pasje, wśród których moda jest zawsze na pierwszym miejscu. Na temat sukienek i butów dziewczyny przegadały niejedną noc i nigdy nie mają dość zakupów inspirowanych najnowszymi trendami.
Camel activ, to marka oparta na aktywnym stylu życia. Z tego powodu zwróciła uwagę w swojej nowej kolekcji wiosna/lato na korzenie człowieka i odkryła Afrykę, kolebkę ludzkości naznaczoną mocnymi wartościami, które przekazywane z pokolenia na pokolenie, przetrwały aż do dzisiejszych czasów
Barwy Afryki wpłynęły na wybór kolorów kolekcji camel active „Plemienne Ścieżki” wiosna/lato 2010.
Młodość, wolność, miłość, walka o swoje ideały – tak w kilku słowach można opisać inspiracje kolekcji Levi’s® na sezon wiosna-lato 2010. Levi’s® w sezonie SS10 silnie nawiązuje do korzeni marki: idealizmu i buntowniczej natury młodych ludzi.
Kwiecista łąka to wzór, który od lat dominuje w wiosenno-letnich kolekcjach. Bardzo dziewczęcy, romantyczny i taki w klimacie ciepłych pór roku, że aż chce się w niego ubrać od stóp do głów. Na szczęście w naszych sklepach ubrań i dodatków w kwiatki pod dostatkiem. Oto kilka wybranych modeli.
Moda tej wiosny należy do MOHITO. W tym sezonie najnowsze trendy pozwalają poszaleć i każdemu znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. MOHITO proponuje różnorodność stylu i podróż po świecie mody przez całą wiosnę.
Paryż to miasto fashion addicts - moda na stałe wpisana jest w pejzaż miejski, na każdym kroku widoczna jest klasa i nowoczesny szyk.
Timberland zrobił kolejny krok w walce o lepszy świat. Czyste środowisko naturalne oraz pomoc społecznościom lokalnym, które od wielu lat są absolutnym priorytetem, znalazły odzwierciedlenie w nowych inicjatywach podejmowanych przez markę.
W kolekcji letniej marka Hattric szczególnie dużo uwagi poświęca spodniom, słusznie wychodząc
z założenia, że to bazowa, elementarna część męskiej garderoby. Latem, dopracowane w każdym, najmniejszym nawet detalu, stały się bardziej sportowe, funkcjonalne, a jednocześnie bardzo „dizajnerskie”.
Wiosna w czarno-białych i pastelowych barwach, szorty, kamizelki i szerokie pumpy - zobacz, co jeszcze w Zarze na sezon wiosna 2010.
Hitem zbliżającego się sezonu będą kontrastujące sploty tkanin z nasyconymi kolorystycznie akcentami
w trzech wiodących liniach kolorystycznych: biało-czarnym Grey Shadows ze szmaragdowym akcentem,
Blue Line z odcieniami granatu i niebieskiego oraz Natural Elements z ciemnoszarymi brązami, piaskowym i koralowym, które stanowią spójną koncepcję pełnych zestawów odzieżowych.
Poprzednie
Następne
Kanał RSS dla tej listy
Polityka Prywatności