Huit to ekskluzywna, francuska marka oferująca bieliznę oraz stroje kąpielowe w obwodach od 65 cm pod biustem i miseczkach A-E. Marka Huit należy do grupy Wacoal Eveden. To bielizna nowoczesna, nawiązująca zawsze do najnowszych trendów. W ofercie dostępne są zarówno konstrukcje push up – tak bardzo popularne na polskim rynku jak i biustonosze miękkie oraz lekko usztywniane. Najwyższej jakości koronki i materiały dają poczucie komfortu i piękna. Niepowtarzalnego piękna.
Czarna torebka to ponadczasowa klasyka i powinna znaleźć się w szafie każdej kobiety. Niezależnie od sezonu, czy pory roku - to must have każdej z nas!
Elisabetta Franchi, marka znana i doceniania m.in. przez polskich celebrytów, w swojej kolekcji na wiosnę/lato 2013 zaprezentowała szereg ubrań w pięknym, pastelowym odcieniu turkusu.
Czerń można nazwać kolorem nieśmiertelnym. Zawsze modna, jest oznaką elegancji oraz klasyki. W połączeniu z innymi odcieniami otwiera przed nami wiele możliwości stylizacyjnych.
Oryginalna, niepokojąca i odrobinę mroczna – te słowa najlepiej charakteryzują kolekcję marki SIX. Połączenie elementów gotyckich i azteckich tworzy wyrafinowaną mieszankę stylów i wzorów.
Mój znajomy, prowadzący siłownię, twierdzi, że największy przyrost chętnych do ćwiczeń następuje przed długim majowym łykendem , a w statystyce górują kobiety. Ich oczekiwania są oczywiste: chcą uzyskać figurę idealną w ciągu kilku seansów, a najlepiej w ciągu jednego treningu. Wiemy, że pozbycie się toksyn i zapasu tłuszczyku nagromadzonego w czasie, wyjątkowo długiego w tym roku, zimowego letargu, wymaga nieco więcej czasu i konsekwencji, ale niekoniecznie musi b
Wyjątkowe okulary przeciwsłoneczne DeeZee. Każdy znajdzie dla siebie coś idealnego bo DeeZee to nieograniczony wybór w przystępnej cenie.
Marka PUMA wychodząc naprzeciw problemom, z którymi boryka się planeta Ziemia, radykalnie zmieniła strategię swojego działania. Stała się bardziej przyjazna dla przyrody dzięki wprowadzeniu surowych wymagań chroniących środowisko na każdym etapie produkcji i funkcjonowania firmy, a także dzięki nowej kolekcji produktów PUMA InCycle, które w 100% nadają się do recyclingu. Zostały one wyprodukowane z biodegradowalnych ekomateriałów w oparciu o zasady Fair Trade.
Biel, metaliczny połysk złota i srebra i transparentne elementy to kilka zasadniczych trendów sezonu wiosna/lato 2013, bez których prawdziwa fashionistka się nie obejdzie. Nie można zapomnieć także o klasycznej szpilce, bo to ona króluje w tym sezonie. Dla jej zwolenniczek jest to więc chwila ekscytacji współczesną modą, a dla trendomaniaczek czas by zmienić obuwniczą garderobę.
Kapelusz z szerokim rondem, kowbojki czy wariacje na temat stylu gentlemana to nieodłączne atrybuty miłośniczek mody. Inspiracja Dzikim Zachodem nabiera jednak rumieńców. Eklektyzm i przepych, w połączeniu z minimalizmem, gwarantują niezły Meksyk, nie tylko na wybiegach.
Afrykański ląd to niewyczerpalne źródło inspiracji. Wywiedzione z Afryki wyjątkowe kolory, unikatowy zestawy wzorów i charakterystyczne fasony powracają w wiosenno-letniej kolekcji Olsen.