Podczas londyńskiego tygodnia mody brytyjska marka Hunter po raz kolejny zaprezentowała swoją nową kolekcję na sezon jesień – zima 2015. Kolekcja jest odzwierciedleniem podróży od miejskich krajobrazów po dziki klimat szkockich wyżyn. Nowoczesna reinterpretacja dziedzictwa marki, odwołuje się do młodych zdobywców, którzy nie boją się uciec z miejskiego zgiełku, aby poznawać nowe dziewicze tereny, gdzie historia marki Hunter miała swój początek.
Po jesienno - zimowych szarościach, przyszedł czas na kontrasty! Zestawienie czerni i bieli to trafiony męski look, który sprawdzi się na każdą okazję. Z jednej strony to bezpieczne wyjście dla tych, którzy nie są przekonani do kolorów, z drugiej - świetne rozwiązanie dla fanów prostoty i minimalizmu.
Lider branży obuwniczej w Szwecji , marka Vagabond , w nadchodzącym sezonie w dalszym ciągu skupia się na charakterystycznych i innowacyjnych ikonach stylu. Nowymi twarzami, biorącymi udział w kampanii wiosna / lato są modele z USA - Ashley Smith i Dominique Hollington. Sesja fotograficzna została zaaranżowana w Miami, mieście z twórczą energią, duchem i barwną scenerią modową, która idealnie reprezentuje ekspresję nowoczesnego przekazu marki.
Absolutny unikat na rynku sneakerów dostępny w sieci Sizeer! Nike Air Python, ekskluzywny i wyjątkowy, młodszy brat modeli Air Jordan II i Air Force II. Zadebiutował w 1987 roku i od tego czasu bardzo rzadko gościł na sklepowych półkach. Elementy cholewki i języka wykonane z syntetycznej skóry węża oraz brak Swoosha to znaki wyróżniające tego klasyka spośród innych butów retrobasketowych. Limitowana ilość tego modelu jest dostępna jest w wybranych salonach oraz na e-Sizeer.com.
Jeśli lato, to wyprawa nad morze! W tym sezonie wiosenno-letnie stylizacje warto uzupełniać subtelnymi elementami marynistycznymi. Lekkie, płócienne materiały, morskie odcienie, pasy i nieskomplikowane kształty – to proste przepisy na przemycenie atmosfery cichej morskiej miejscowości do tętniącego życiem europejskiego miasta.W galerii prezentujemy przegląd męskich ubrań i dodatków z wiosennych kolekcji w najmodniejszym w tym sezonie stylu - marine.
Najnowsza odsłona męskiej kolekcji Diverse na wiosnę to propozycja dla osób ceniących życie w swoim tempie, komfort i nieograniczoną przyjemność. Tworząc kolekcję, projektanci skupili się przede wszystkim na wygodnych fasonach, miękkich tkaninach oraz charakterystycznych przetarciach i odbarwieniach dających efekt vintage.
Historia kurtki typu bomber jacket sięga lat 50 ubiegłego wieku, kiedy to była ona masowo produkowana na potrzeby piloów amerykańskich służb powietrznych. 2 sezony temu model ten zawładną ulicami mody i stał się "must have" każdej fashionistki. Od tego czasu, nieprzerwanie kurtki typu bomber produkowane są zarówno przez domy mody, jak i sieciówki jako doskonała propozycja na przejściowe, wiosenne okrycie. W zależności od tego, z czym połączymy ten fason, otrzymamy odpowiednio sportowy, casualowy lub elegancki look. W galerii prezentujemy pięć stylizacji z kurtkami typu bomber z najnowszych wiosennych kolekcji.
Proste sylwetki, przewiewne materiały, radosna kolorystyka – wiosenna kolekcja Timberland zachwyca świeżym podejściem do mody męskiej. Jest modnie,wygodnie i niezwykle lekko! Timberland inwestuje w klasykę podkręconą wiodącymi trendami. Z sezonu na sezon, marka prezentuje coraz odważniejsze kolekcje inspirowane modą z wybiegów, nie zapominając jednocześnie o tych, którzy pokochali ją za klasykę.
W sezonie wiosna-lato 2015 firma Wrangler udoskonala chłodzące letnie dżinsy poprzez wprowadzenie zaawansowanej technologii wykorzystywanej w odzieży sportowej – tworząc nową generację dżinsu...
Jeans nie wychodzi z mody! Tak będzie i w sezonie wiosna lato 2015, w którym jeans będzie jednym z najgorętszych trendów. Jeansowy total look? Czemu nie! Jeans w roli głównej - tak, najlepiej uzupełniony jasnymi, pastelowymi kolorami i nieśmiertelną bielą. Nowością są faktury i kolory jeansu - w tym sezonie nie tylko błękit i granat, ale także szary i melanżowy.
Inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji marki DIVERSE był klimat ruchliwej, dynamicznej, miejskiej ulicy oraz swoboda i komfort, które od zawsze przyświecają projektantom kultowej marki. Prostota kształtów, minimalizm rozwiązań, lekka linia i dobór odpowiednich tkanin– to kwintesencja najnowszej wiosennej kolekcji DIVERSE.
Wiosna 2015 to inauguracja współpracy marki Converse oraz Fundacji Sztuk Wizualnych Andy'ego Warhola, w ramach której powstała linia Converse Chuck Taylor All Star Andy Warhol. Na klasycznych sneakersach nadrukowano motywy nawiązujące do najsłynniejszych dzieł amerykańskiego artysty, a cała linia uosabia jego kreatywne podejście do sztuki.
Z okazji Walentynek ICE-WATCH przygotował specjalną kolekcję zegarków. Tarcze białego i czarnego modelu wyposażono w serca wysadzane błyszczącymi kryształkami. W sam raz na prezent dla Niej lub dla Niego!
Michał Szulc w duecie z marką Destrology stworzyli limitowane T-Shirty z unikalną ilustracją w motywy zwierzęce. Graficzny wzór nawiązujących do bieżących tendencji został przeniesiony na charakterystyczną konstrukcję. Koszulki dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych: optycznej bieli i głębokiej czerni. Znaleźć je można wyłącznie w sklepie internetowym marki SOLD be-sold.com.
Chociaż są dostępne na polskim rynku dopiero od niespełna roku, to wśród młodych ludzi ciężko jest znaleźć kogoś, kto by o nich nie słyszał – trampki marki Zipz, prosto z Kalifornii, podbijają serca młodych Polaków.
Sezon sportów zimowych w pełni. Dla fanów białego szaleństwa, marka Sizeer przygotowała wyprzedaż produktów kultowej marki O'Neill - producenta specjalistycznej odzieży sportowej m. in. na deskę oraz narty.
Medicine na sezon SS15 - nowa kolekcja zaprojektowana przez Zuzę Krajewską i Bartka Wieczorka
Projektanci Reseved składają tego lata hołd wyjątkowej modzie lat 70 i 80. Jej kobiecym fasonom, prostym rozwiązaniom, zabawnym zestawieniom. Podczas gdy linie New Romantic i Black & White koncentrują się na eleganckiej i oszczędnej stylistyce pełnej gracji i ponadczasowego szyku, trzecia linia o nazwie Unreal Sunset czerpie z klimatów słonecznego Los Angeles przełomu lat 80 i 90.
Znany na całym świecie koncern projektanta Tommiego Hilfigera, to istna fabryka amerykańskiego stylu. Poza kultowymi już liniami jeansu i odzieży, tworzy także perfumy, zegarki i biżuterię. Znakiem firmowym marki Tommy Hilfiger są kolory flagi USA : niebieski, biały i czerwony, które stały się symbolem amerykańskiego luzu i przywiązania do minimalistycznego stylu, któremu od lat projektant jest wierny.
Sylwester i karnawał to czas zabawy, również tej związanej z modą. W tym wyjątkowym okresie bez przeszkód i skrępowania można zaszaleć z biżuterią i dodatkami. Dobierając strój nie sposób zapomnieć o stylowym zegarku. Atlantic i Bulova przygotowały wyjątkowe propozycje na nadchodzący imprezowy okres.