W sandałach Geox po mistrzostwo w Pekinie
Reprezentanci Polski na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie będą chodzić w oddychających sandałach marki Geox. PKOl podpisał kontrakt olimpijski z Grupą Gino Rossi SA - wyłącznym dystrybutorem marki Geox na rynku polskim.
Wybierając obuwie dla olimpijczyków wzięto pod uwagę warunki klimatyczne, jakie będą panować podczas igrzysk, a więc wysoką temperaturę i wilgotność. Obuwie marki Geox doskonale sprawdza się w takich warunkach, zapewniając maksimum oddechu dla stóp, dzięki technologii perforowanej podeszwy z unikatową membraną. Pozwala ona stopom oddychać, uniemożliwiając jednocześnie przedostawanie się wody do środka buta.
„Zanim jeszcze rozpocznie się rywalizacja na sportowych arenach olimpijskich, o możliwość dostarczenia ubioru dla kadry olimpijskiej walczą firmy. Wybierane są najlepsze pod względem produktu, wizerunku i wiarygodności. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Geox znalazł się w tym prestiżowym gronie. Poprzeczka zawieszona była bardzo wysoko - głównie ze względu na klimat, jaki panuje w Pekinie. Przy temperaturze powietrza ponad 30 stopni i wilgotności dochodzącej do 99 proc., rozwiązania technologiczne stosowane w obuwiu Geox okazują się bezcenne”- mówi Łukasz Kuźniar, Brand Manager Geox w Gino Rossi SA
Sandały są doskonale dopasowane do swobodnych, luźnych olimpijskich strojów, które wykonane są z lekkich materiałów. Dla naszej ekipy olimpijskiej wybrano dwa modele sandałów: damski - w kolorze beżowym z elementami brązu, i męski - ciemnobrązowy z beżowym wnętrzem. Modele, w których po olimpijskich obiektach będą chodzić polscy sportowcy, są już dostępne w sprzedaży.
„Nie przygotowywaliśmy specjalnej linii obuwia dla kadry olimpijskiej, a wybrane przez PKOl modele pochodzą z naszego katalogu i są powszechnie dostępne na rynku. Świadczy to o najwyższej jakości obuwia Geox, które zawsze jest na poziomie olimpijskim”- dodaje Łukasz Kuźniar.
Buty noszone przez olimpijczyków to wyróżnienie i prestiż dla firmy, ale także perspektywy biznesowe. Igrzyska Olimpijskie to największy wybieg mody na świecie, a sportowcy w obuwiu Geox stają się przy okazji ambasadorami marki. Dla Geoxa, który jest marką globalną, ważne jest zaprezentowanie się na tak dużym rynku, jakim są Chiny. Tym bardziej, że w strategii rozwoju firmy na lata 2008-2010 rynek ten został uwzględniony, jako jeden z obszarów ekspansji.
Firma Geox powstała na początku lat 90-tych w północno-wschodnich Włoszech. Jej założycielem jest Mario Moretti Polegato, który opracował i opatentował perforowaną gumową podeszwę - pozwalającą stopom oddychać i jednocześnie zapobiegającą przedostawaniu się wody do środka buta. Dzięki innowacyjnej technologii, zaledwie w ciągu kilku lat Geox stał się liderem rynku włoskiego i trzecim najważniejszym producentem na świecie w segmencie obuwia codziennego. Produkty Geox sprzedają się w 68 krajach w 724 sklepach firmowych i kilkuset sklepach partnerskich. W Polsce wyłącznym dystrybutorem Geox jest firma Gino Rossi SA. Więcej informacji o Geox jest dostępne pod adresem: http://www.geox.com.pl
ostatnia zmiana: 2008-05-29