Międzynarodowa społeczność w końcu dowiedziała się, kto został uznany za posiadacza najpiękniejszej pupy świata. Wybitni sędziowie wybierali zwycięzców spośród 43 finalistów, z 28 krajów. Swoim wyborem jury odpowiedziało na pytanie, które dotychczas pozostawało otwarte – która kobieta i który mężczyzna mają najpiękniejsze pupy.
Szczęśliwymi zwycięzcami okazali się Kristina Dimitrova z Bułgarii i Andrei Andrei z Rumunii, którzy w nagrodę otrzymali kontrakty modelingowe na kolejną międzynarodową kampanię sloggi, po 10 000 euro i ubezpieczenie pup.
Sloggi show i polscy finaliści
Zanim w szykownym otoczeniu monachijskiej „Riding Hall” został ogłoszony ostateczny wynik konkursu, każdy z finalistów musiał przekonać siedmiu członków jury o wyjątkowości swoich pośladków – wszystko kręciło się wokół tematu „Show me your sloggi”. 43 finalistów zaprezentowało się przed komisją sędziowską w kolekcji bielizny marki sloggi na sezon jesień – zima, która zachwycała bogactwem kolorów.
Doskonale zaprezentowali się polscy finaliści – Malwina Stanik i Mariusz Milczarek. Pokazując się na wybiegu wzbudzali wiele emocji i byli faworytami do tytułu posiadaczy najpiękniejszych pośladków. Malwina dostała się do ścisłej czołówki finalistów i była o krok od zwycięstwa, które być może stanie się udziałem Polaków za rok.
Jury sloggi
Podczas tego wyjątkowego dnia finalistów oceniał światowy zespół ekspertów. To oni zdecydowali, kto zasługuje na pożądany tytuł „posiadacza najpiękniejszych pośladków świata”:
* modelka Sophie Anderton, która również pojawiła się na wybiegu,
* Maushake Susanne, menedżer agencji modelek Munich Models,
* psycholog dr David, który prowadzi naukowe badania nad formułą doskonałych pośladków,
* guru fitness Karsten Schellenberg, którego zadaniem jest to, by utrzymać gwiazdy filmowe w najlepszej formie,
* choreograf Marvin A. Smith, który szkoli tancerzy dla świata scenicznego,
* ekspert sloggi Thomas Herreiner, szef Działu Zarządzania Produktem sloggi, który pracuje nad rozwojem i doskonaleniem marki sloggi,
* fotograf bielizny i strojów kąpielowych JR Duran z Brazylii, który najlepiej zna się na fotografowaniu modelek i modeli w bieliźnie.
Finał konkursu SMYS był jeszcze barwniejszy dzięki udziałowi w nim piosenkarki Aidy, która napisała specjalną piosenkę promującą konkurs „Show me your sloggi”.
Gospodarzem tego specjalnego wydarzenia był Ray Cokes – sława MTV.
Krajowe konkursy sloggi
Finał konkursu został poprzedzony prawie trzymiesięczną międzynarodową rywalizacją w internecie, w 28 krajach uczestniczących w konkursie, których kandydaci mogli zamieścić swoje zdjęcia do oceny online. Jeśli kandydat miał przynajmniej 18 lat, mógł zalogować się na stronie www.sloggi.com, zamieścić tam swoje zdjęcie i tym samym poddać je ocenie, prezentując swoją pupę w bieliźnie lub ubraniu. Potencjalny model mógł zdefiniować zdjęcie w kategoriach: „Najgorętsi”, „Najzabawniejsi”, „Najlepiej ubrani” i „Wytatuowani”. Zwycięzcy zostali wybrani na poziomie krajowym, a finaliści konkursów krajowych zostali zaproszeni do wzięcia udziału w międzynarodowym finale w Monachium.
Przez okres trzech miesięcy około 130 000 gości odwiedzających stronę internetową zagłosowało na ponad 15 000 kandydatów, by wybrać krajowych finalistów.
”Show me your sloggi” dookoła świata
W konkursie wzięli udział kandydaci do tytułu z Austrii, Niemiec, Belgii, Holandii, Luksemburga, Szwajcarii, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Włoch, Grecji, Cypru, Wielkiej Brytanii, Izraela, Polski, Czech, Węgier, Chorwacji, Słowenii, Rumunii, Bułgarii, Rosji, Estonii, Łotwy, Litwy, Brazylii, Japonii i Republiki Południowej Afryki.
O marce sloggi
Tym wydarzeniem marka sloggi udowodniła, że w sprawach pup jest najlepszym ekspertem na świecie. Wszystkie są wyjątkowe i sloggi potrafi je docenić. Marka została wprowadzona na rynek w 1979r. i od tego czasu sprzedanych zostało więcej niż miliard sloggów. Dzisiaj ta bielizna jest kosmopolityczna, posiada przyjazne kolory, motywy sportowe i humorystyczne. Marka przedstawia nowe modele na każdy sezon, łącząc panujące trendy z materiałami najwyższej jakości, zapewniając wysoki komfort noszenia.
Sloggi jest dzisiaj jedną z najbardziej rozpoznawanych marek w Europie. Od Północy po Sycylię, od Lizbony po Rodos, niezwykły błękit sloggi można znaleźć w 50 krajach, w 30 000 punktach sprzedaży, która sięga 70 milionów sztuk rocznie.
Konkurs „Show me your sloggi” okazał się świetnym pomysłem na promocję marki i miał tysiące uczestników na całym świecie. Wielu z nich już zapowiada swój udział w kolejnej edycji.