Salony TIME TREND to przedmurze zachodnich trendów i mody w dziedzinie akcesoriów. Jakich trendów na jesień/zimę 2007 możemy się spodziewać w dziedzinie zegarków. Co wypada mieć na ręce w tym sezonie? Spytaliśmy specjalistów z TIME TREND.
Salony TIME TREND nie od dziś pomagają odnaleźć się w gąszczu mody noszonej na przegubie (choć nie tylko). O ile łatwo nam zobaczyć, co będzie w danym sezonie modne w kwestii ubrań, butów, fryzur – nie zawsze prosto jest zorientować się w świecie zegarków. Ich subtelność, delikatność i nie absorbujące uwagi wymiary powodują, że w magazynach mody wypatrzy je tylko wyczulone oko. A dlaczego warto je nieco wyćwiczyć? Zegarek to w potocznym rozumieniu odzwierciedla status jego właściciela. Jednak wiadomo, że nie tylko to – także gust, smak i rozeznanie w trendach. To umożliwia nam posiadanie odpowiedniego zegarka niezależnie praktycznie od klasy cenowej. Wygląda więc na to, że podobnie jak możemy być modni ubierając się w różnych sklepach, tak i pomysły zegarki najbardziej cenionych projektantów podpatrują mniejsze firmy, które kopiują zamysł na wygląd swojego modelu. Odnaleźć się w tym lesie trendów i cen pomogą nam specjaliści z TIME TREND.
Różne są szkoły poszukiwania „swojego” zegarka – czy to na jeden sezon, czy to na czas dłuższy, ekstrawaganckiego czy uniwersalnego. Faktycznie, trudno jest znaleźć informacje o tym, co jest teraz na topie, co będzie pasować do kolekcji sezonowych w ubraniach i butach, co zaś jest nie tylko okazjonalną nowinką, ale czymś, co zaspokoi nasz apetyt na elegancję na dłuższy czas. Poszukiwania u poszczególnych projektantów mogą być niezwykle żmudne i nieefektywne. Dlatego właśnie warto wstąpić do jednego z salonów, które obiektywnie pomogą nam dokonać właściwego wyboru. Sieć salonów TIME TREND od lat gwarantuje szeroki wachlarz zegarków najróżniejszych firm. Na szczęście dla klienta, sprzedawcy nie pracują na zasadzie prowizyjnej, tak więc – polecą nam obiektywnie najbardziej pasujący model, niekoniecznie najdroższy w kolekcji. To właśnie ci sprzedawcy, pasjonaci interesujący się trendami i mający indywidualne podejście do każdego klienta, są częścią sukcesu TIME TREND. Druga to współpraca z ogromem firm liczących się na tym rynku. Minęły już czasy, gdy designerskie akcesoria mogliśmy co najwyżej przywozić z Zachodu. Teraz każdy z ważnych graczy od razu zostaje zapraszany do salonów w Polsce, umożliwiając nam obejrzenie jego propozycji i kupno – w polskiej cenie. Asortyment TIME TREND zaczyna od zegarków sportowych G-SHOCK, które wywołały istną histerię na rynku kilka lat temu, poprzez klasyków TISSOT i FESTINA aż do nowoczesnych designerów – LACOSTE, DIESEL czy ROBERTO CAVALLI. Współpracę z salonami podjęły też polskie gwiazdy. Trendsetterami firm będących w ofercie TIME TREND stały się takie gwiazdy jak Joanna Horodyńska (FENDI), Reni Jusis (CK), Bartek Ogłaza (G-SHOCK) i Wiktoria Wałęsa (CK).
Wygląda na to, że zaczynamy się uczyć tego, jak istotny dla wydźwięku naszego stroju może być zegarek. Niektórzy mężczyźni twierdzą nawet, że dobry, firmowy, drogi zegarek jest dla nich jak kolia – zakładają go tylko na specjalne okazje. Nie zapominajmy jednak, że jest mnóstwo także zegarków „na co dzień”.
Tym niemniej, głównym trendem tej jesieni i zimy będzie przepych. Podczas gdy na wybiegach wzrok przykuwać będzie mistyczny fiolet i hipnotyzujący ciemny błękit, w uszach, wokół szyi, na palcach się … zazłoci. Złota jesień także wokół przegubu. Mediolan dyktuje nam w na koniec roku bycie donna splendida. A przyznajmy szczerze, która kobieta nie lubi błyskotek? Ciężkie złoto, sztras, cyrkonie, ozdoby, szerokie bransolety. Wszystko utrzymane w skradającym się od dłuższego czasu trendzie przesyconych, dekadenckich lat 20. tych. Coraz śmielej napomyka się, że na imprezach, bankietach, pojawią się znów oszałamiające długie rękawiczki. Pamiętajmy – delikatna, dłuższa lub krótsza rękawiczka aż prosi się o zegarek na wierzchu. To podwójna zabawa modą, puszczenie oka do znawcy i zachwycenie laika – połączenie przerysowanej pretensjonalności sprzed 90 lat z nonszalancją XXI wieku. Ten trend pięknie wykorzystał GUESS, proponując model sztywnej, złotej bransolety złożonej z liter nazwy firmy wysadzanych sztrasem, zwieńczonej złotą, prostokątną tarczą. Prawdziwe szaleństwo to jednak kolekcja GUESS On The Wild Side. Do wyboru są aż trzy modele: G2G, GEO i PRISM. Wszystkie nawiązują do wzorów na skórze dzikich zwierząt, porażają ilością złota i kryształów Svarovskiego. Różne cyferblaty, bransolety (w tym bransoleta z podwójnego łańcucha upiętego na geometrycznej podstawie), wszystkie łączy jednak przepych z przymrużeniem oka. Złote elementy znajdziemy też w wielu modelach kultowego ROBERTO CAVALLI. Zegarki tego projektanta to pewna inwestycja w ponadczasową modę, ale też – gratka dla osób ceniących nowinki modowe. CAVALLI będzie tej jesieni z pewnością jednym z częściej wspominanych projektantów – ze względu na swoją kolekcję dla H&M. Ekstrawagancki model EVA SNAKE z całą pewnością niejednokrotnie będzie na ustach osób interesujących się modą. Ten wyjątkowy pomysł na czasomierz to wijący się wokół nadgarstka, ekstrawagancki złoty wąż. Cyferblat to część głowy gada, na tej samej wysokości – niebezpiecznie zawinięty ogon. Bursztynowo-złoty kolor zegarka, niebanalny wzór na ciele węża przypominają nam raczej baśniowego stwora – choćby feniksa. Dla miłośników klasyki i nieco skromniejszych zegarków EVA SNAKE czeka także w delikatnym srebrze – tu ekstrawagancja to sam zamykany bransoletą kuty kształt. Błyszczy również klasyk wśród zegarków – FOSSIL, proponując również zegarki – wisiorki na cienkich łańcuszkach, owijanych wokół przegubu. FENDI to całe bogactwo kobiecych, eleganckich akcesoriów, także ponadczasowych zegarków. Prawdziwą niespodzianką jest jednak kolekcja CALVINA KLEINA. Jego propozycje są ekscentryczne, ekstrawaganckie i po prostu zachwycające. Na szczególną uwagę zasługuje CK suspension, czyli nieregularna tarcza z dziurkami, przez które przełożone są rzemyczki zastępujące bransoletę. CK ray to doskonale wpisujący się w trend Indii ogromny zegarek wyglądający jak gong tybetański utrzymany w tonacji mosiądzu. Nie zdradzając zbyt wielu niespodzianek tego producenta, polecamy uwadze jeszcze CKdisco z ogromną bransoletą utrzymaną w konwencji kuli dyskotekowej, w której jednym ze szkiełek jest tarcza zegarka.
Wiele się dzieje także w dziale zegarków sportowych. Gratką z pogranicza elegancji i sportu będzie z pewnością limitowana edycja FESTINA Tour de Pologne. Kolekcja ta została specjalnie zaprojektowana dla podkreślenia 64 edycji jednego z największego wyścigu kolarskiego świata, gdzie Festina od 1999 roku jest oficjalnym pomiarem czasu. Bardzo atrakcyjna, limitowana seria zegarków uzupełniona jest o koszulkę kolarską FESTINA. Podobną niebagatelną propozycją TIME TREND jest Certina DS Podium Square – kolejna limitowana seria dostępna w salonie. Po ekscytującym roku 2005 spędzonym wraz z Zespołem Sauber Petronas F1, Certina ostatecznie potwierdziła swoje zaangażowanie w tę dziedzinę sportu, kontynuując partnerstwo z Zespołem BMW Sauber F1 Team w roku 2006. Z tej okazji wydała więc wyjątkowy zegarek. Oferowany jest on w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym w kolorach Zespołu BMW Sauber F1 Team, i zawiera oświadczenie i certyfikat potwierdzający jego produkcję w ramach limitowanej edycji. Nie możemy zapomnieć również o firmie NAUTICA, na którą TIME TREND ma wyłączność w Polsce. Nautica, to jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich marek na świecie. Zegarki tej marki są połączeniem żeglarskiego charakteru z europejskim stylem. Pozwala to na nadanie niepowtarzalnych kształtów, kolorów i doskonałej funkcjonalności wszystkim modelom.
Nie pozostaje więc nic innego, niż wyruszyć na wyprawę w krainę zegarkowych trendów. TIME TREND wydaje się tu być idealnym partnerem takiej przygody. Na sam początek możemy obejrzeć elektroniczny salon z zegarkami na stronie www.timetrend.pl, by później zobaczyć tam listę autoryzowanych salonów w Polsce.