Moda H&M dla mężczyzn
Klasyczne kroje, dżerseje, dzianina i elementy inspirowane mundurami w klimacie marynarskim to filary tegorocznej jesiennej kolekcji męskiej H&M. Zminimalizowany, ekskluzywny i wielowarstwowy styl, w kolorach szarym, białym i czarnym z fioletowymi i błękitnymi akcentami. Modelem kampanii reklamowej w tym sezonie jest Mads Mikkelsen, jeden z czołowych skandynawskich aktorów światowej klasy.
Ubrania H&M noszę od czasów chłopięcych. H&M to świetna marka i zawsze jestem ciekaw, co nowego pokażą następnym razem. Byłem zachwycony, kiedy poprosili mnie o udział w jesiennej kampanii. H&M jest innowacyjne, modne i fajne. Bardzo cieszę się na tę współpracę – mówi Mads Mikkelsen.
Garnitury będą tej jesieni jednorzędowe o wąskiej sylwetce, a koszule gładkie, w paski lub w kratę. Nowością sezonu będą koszule w kolorach fioletowym, petrol, granatowym i bordo, które będziemy łączyć ze swetrami w serek w kolorach fioletowym i bordowym, albo w bardziej neutralnych kolorach szarego melanżu czy nasyconej zieleni. Płaszcz z ciężkiej bawełny i delikatny szalik z kaszmiru uzupełnią ten look. Zwykłą marynarkę, dwurzędową kurtkę o marynarskim kroju lub inspirowaną stylem mundurowym nosi się do eleganckich spodni lub dżinsów. Pod spodem warstwy w postaci T-shirta z guziczkami pod szyją, koszuli i swetra, pulowera czy czarnego kardiganu.
Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że Mads Mikkelsen będzie prezentował męskie ubrania tego sezonu. Symbolizuje on ascetyczny, męski look, który będzie tej jesieni lansowany przez dużą część kolekcji H&M – mówi szefowa działu projektów H&M Margareta van den Bosch.
ostatnia zmiana: 2008-09-17