Etno, hippie, marsala – tymi hasłami żyje świat mody w 2015 roku. HatHat, jako marka kochająca klasykę i podążająca za trendami, sprawnie łączy te dwa kierunki.
Tworząc najnowszą kolekcję projektantka marki Katarzyna Mistewicz postawiła na praktyczne funkcje kapeluszy. Myśląc o sytuacjach, w których Polki będą nosić nakrycia głowy, HatHat przygotował się na deszczowe festiwale, odległe podróże i palące słońce. W ofercie marki znalazły się kapelusze, które swobodnie można zwijać i pakować do torby oraz odporne na deszcz.
Wiele z modeli oferowanych przez HatHat to kapelusze dla niej i dla niego. Unisexowe fedory z powodzeniem mogą być noszone zarówno przez kobiety jak i mężczyzn. W nowościach pojawiły się również urocze kapelusiki dla dziewczynek.
Hitem kolekcji jest FEDORA do WALIZKI. Kapelusz może być nieodłącznym elementem stylizacji festiwalowych. Dzięki możliwości zwijania go, nie będzie przeszkadzał w koncertowym tłumie a impregnacja pozwoli korzystać z niego nawet wtedy, gdy publiczność będzie zalana deszczem.
Tej wiosny marka HatHat po raz pierwszy proponuje kapelusz wykonany w 100% ze skóry bydlęcej. Produkt INDY SKÓRA zadebiutował na pokazie nowej kolekcji Łukasza Jemioła i od razu stał się pożądany. Jego dodatkowym atutem jest drut wprowadzony w rondo, dzięki czemu kapelusz może być dowolnie formowany.
Rok 2015 to dla HatHat również przełom w kwestii produkcji kapeluszy dwukolorowych. Po raz pierwszy marka proponuje nakrycie głowy z rondem w innym niż denko kapelusza. FEDORA DUO łączy kolor roku MARSALA z ukochaną w Polsce szarością.
Na upalne letnie dni przygotowane zostały lekkie nakrycia ze słomy w modnym fasonie inspirowanym kapeluszem weneckiego gondoliera. Do oferty wraca także hit marki - letni kapelusz z opadającym rondkiem, który można zwijać i pakować do walizki.
Polki powoli przekonują się, że kapelusz filcowy może być noszony przez cały rok. Dobrze wiedzą również jakie fasony pasują do ich twarzy a HatHat umożliwia dostosowywanie kapeluszy do obowiązujących trendów.