Wiosna to świetny czas na uzupełnienie swojej garderoby o najnowsze, modowe propozycje. Jeśli cenisz sobie niezobowiązujący, streetwearowy styl – marka SOLD przygotowała propozycje, które w ciekawy sposób dopełni każdy modowy look. Koncept sprzedażowy SOLD stworzony przez Michała Szulca to unikatowe połączenie charakterystycznych konstrukcji i luźnego, sportowego stylu.
Znalezienie modnego płaszcza na wiosenną pogodę nie jest łatwe. Tej wiosny na ulicach będą królowały proste i klasyczne fasony oraz niebanalne materiały. Płaszcze SOLD zaprojektowane przez Michała Szulca doskonale wpisują się w najnowsze trendy.
Wśród wiosennych propozycji znajduje się płaszcz Grand Red o oversizowym kroju, w kolorze mocnej czerwieni. Klasyczny fason o długości przed kolano wykonany z wysokiej jakości bawełny ochroni od wiatru w nieprzewidywalne wiosenne dni, a dzięki mocnemu kolorowi będzie stanowił statement piece niezależnie od kryjącego się pod nim zestawu.
Grand Check to wyjątkowy płaszcz z drukowanego żakardu w czarno-biały wzór. Oversizowy krój nadaje mu streetwearowego looku, który jest idealny dla każdej fashionistki.
Geo leather natomiast, to oryginalne wiosenne okrycie, wykonane w całości ze skóry naturalnej. Posiada rękawy o długości ¾ i geometryczne cięcia. W przeciwieństwie do Grand Check i Grand Red zapina się na zamek. Płaszcz Geo leather to propozycja tylko dla odważnych fashionistek - dzięki wykorzystaniu skóry sam w sobie stanowi element mody, który idealnie sprawdzi się na wiele okazji.
Produkcja linii SOLD została oparta o lokalne materiały, a całość jest konstruowana i odszywana w Polsce. Ceny płaszczy wahają się od 699 zł do 999 zł. Dostępne na www.be-sold.com.