SOLD – najnowsza marka Michała Szulca stawia na niebanalne printy i unikalne w formie ubrania. Nowością jest wykorzystanie w kolekcji niecodziennych połączeń kolorystycznych, w tym moro w bordowych odcieniach. Taki druk pojawia się na: t-shirtach, spodniach, bluzach, tunikach, a także na spódnicach i chustach w wersji maxi.
Ciemno-czerwone moro jest must-have'm nadchodzącego sezonu. W kolekcji SOLD ten charakterystyczny druk pojawia w wielu odsłonach, dzięki temu można stworzyć najmodniejszy total look lub tylko postawić na jeden element w tym wzorze. Poprzez wykorzystanie dzianiny dresowej i połączenie jej z niebanalnymi printami, SOLD stworzył nowoczesną linię, która definiuje styl casualowy na nowo.
SOLD stawia na oszczędne formy i fasony, dzięki temu bordowe moro, a także inne printy wychodzą na pierwszy plan. To idealne propozycje dla fanów mody streetwear'owej.
"Wykorzystanie w marce SOLD dzianiny dresowej i bordowego moro to nowość na polskim rynku. Tworząc tę kolekcję chciałem rzucić nowe światło na polską modę streetwearową i pokazać, że dzięki niebanalnym printom można stworzyć coś innowacyjnego. SOLD cechuje prostota formy - główną rolę mają grać kolory, a w tym wypadku stawiamy na bordowe moro" - powiedział projektant marki SOLD, Michał Szulc.