Kolekcja Anataki na sezon jesień-zima pokazuje najnowsze trendy połączoną z modną klasyką. Kobieta Anataki o tej porze roku jest elegancka i wyrafinowana, ale również zmysłowa i romantyczna. Na co dzień wybiera stonowane propozycje, ale nie unika zabawy z mocnym kolorem. Delikatny flirt z kontrastami, drapieżnymi deseniami czy intensywnymi kolorami sprawi, że kobieta Anataki odkryje zmysłowość swojej natury.
W tym sezonie Anataka stawia na casualową elegancję, ale nie zapomina o zmysłowym temperamencie kobiet, który podkreśla w wieczornych stylizacjach. Kolekcja pokazuje wiele oblicz klasyki: ponadczasową pepitkę w stylu Chanel czy zawsze modną, wyrafinowaną czerń. Anataka dba także o kobiety, które nie ulegają monotonii biurowej i szukają alternatywy dla korporacyjnych barw, oferując ołówkowe spódnice w modnej zieleni czy mocnym amarancie. Sezon jesień-zima to także powrót czerwieni. Marka Anataka również sięgnęła po ten intensywny kolor, tak jak dom mody Valentino, który jest jej największym zwolennikiem. Sukienki z nowej kolekcji w soczystych odcieniach szkarłatu posiadają dopasowany lub plisowany dół.
Zgodnie z obowiązującymi trendami, kolekcja łączy drapieżne wzory w postaci spódnic z motywem wężowej skóry ze stonowanym kardiganem. Dzięki takiemu zestawieniu, stylizacja działa elektryzująca i nabiera pikanterii. Nadchodzący sezon jesienno-zimowy to także wariacje na temat formy. Maxi solejki, sukienki z baskinką czy patchworkowe połączenia nadają awangardy stylizacji.
„Kto powiedział, że jesień musi być czarna i smutna? Tworząc propozycje Anataki na jesień-zimę 2012/2013 czerpałyśmy inspiracje z różnych stylów i epok. Stąd pojawiają się w kolekcji fasony zaczerpnięte z lat 20. i kreacji Josephine Baker. Barwy dominujące to kolory ziemi oraz intensywne zielenie i czerwienie, które są wprowadzone w postaci dodatków lub total looku” – mówi Anna Banasiak, Art Director marki Anataka.
Jesienno-zimowa kolekcja Anataki to kwintesencja trendów tego sezonu. Dla stworzenia ciekawego efektu stylizacji marka zadbała także o dodatki. Duże skórzane torby w modnych kolorach, ciężka biżuteria czy kołnierz z futra to must have damskiej garderoby.
Marka Anataka zrealizowała właśnie sesję wizerunkową kolekcji jesień-zima 2012/2013 przedstawiając niezwykle kobiece i różnorodne stylizacje. Romantyczne uliczki Starego Miasta w Warszawie, monumentalny Pałac Kultury i Nauki i surowe wnętrze restauracji „U Kucharzy” doskonale współgrały z miejskim charakterem kolekcji.
Informacje dotyczące realizacji sesji wizerunkowej na sezon jesień-zima 2012/2013.
Foto: Jakub Woźniak
Foto backstage: Agata Jóźwiak
Modelka: Anna Maria/Rebel Models
Make-up, hair: Barbara “Prinii” Perkowska
Stylizacja: Anna Banasiak
Serdeczne podziękowania dla restauracji „U Kucharzy” za możliwość zrealizowania sesji zdjęciowej.
Kolekcja Anataki jesień-zima 2012/2013 dostępna jest dostępna na www.anataka.pl.