Reserved na sezon jesień-zima 2012/13

Kategoria: Kolekcje

Nowa odsłona kampanii Reserved na sezon jesień – zima 2012/13. Beautiful Story rozgrywa się tym razem w Nowym Jorku i jest historią Julii Stegner niemieckiej top modelki, która tutaj mieszka i pracuje. Znana z pokazów i kampanii Hugo Boss, Ballys, Celine, Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Dior, Chloé, Lanvin, Gucci, Versace, Valentino, Victoria's Secret, czy Ralph Lauren zachwyca swą osobowością i urodą.

Podążając śladami pięknych historii, po Buenos Aires, Paryżu i Kapsztadzie, w sezonie jesień-zima 2012/13, Reserved dociera na Manhattan. Tym razem Beautiful Story dotyczy top modelki Julii Stegner, która od kilku lat mieszka i pracuje w Nowym Jorku. Pochodząca z Niemiec Julia, jest zachwycająco piękną dziewczyną, o delikatnej urodzie i radosnym usposobieniu, która roztacza wyjątkowy urok. Top modelka,  wbrew stereotypom może pozostać „zwykłą  dziewczyną”, miłą, ciepłą i pozytywną. Taką  jest właśnie Julia Stegner, która świetnie radzi sobie w światowej  stolicy mody i odnosi tutaj  spektakularne sukcesy.

Również męska odsłona kampanii Reserved na sezon jesień- zima 2012/13 to Nowy Jork i bardzo znani modele. W sesji wizerunkowej wystąpił Hiszpan Gerard Salla- twarz kampanii Boss Black, a do sesji lookbook marka zaprosiła Brazylijczyka Maxa Mottę.  Max bierze udział w największych męskich pokazach m.in Dior, Giorgio Armani, Vivienne Westwood, John Galliano, Hermes, Mugler. Ma na swoim koncie ostatnie kampanie Toma Forda i Tomy Hilfigera.

„ Uznaliśmy, ze Nowy Jork jest wymarzonym tłem dla energetyzującej, pełnej koloru i ciekawych printów, jesienno-zimowej kolekcji Reserved. W nadchodzącym sezonie postawiliśmy na trendy, które idealnie odpowiadają potrzebom nowoczesnego miejskiego dress kodu. Dlatego zdecydowaliśmy się je pokazać w przestrzeni, która inspiruje mieszanką kultur i narodowości”- mówi Agnieszka Łabuszewska, marketing manager Reserved.

Międzynarodowy był tez zespół, który pracował przy realizacji kampanii. Nad stylizacją sesji wizerunkowej i lookbookowej czuwała pochodząca ze Szwecji Karin Smeds, która ma w swoim portfolio realizacje m In dla Sisley, Vagabond i H&M.

„ Jesteśmy marką obecną na wielu rynkach europejskich.  Powierzenie stylizacji osobie spoza Polski było celowym zabiegiem, gdyż pracujemy nad nowym, bardziej uniwersalnym charakterem wizerunku.  Zaufaliśmy doświadczeniu Karin i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej interpretacji Reserved”- dodaje A. Łabuszewska.

Autorem zdjęć do najnowszej kampanii Reserved jest Mateusz Stankiewicz, a Joachim Johnson, znany z poprzedniej sesji backstage, w reportażowych kadrach, oddał wyjątkową wielkomiejską atmosferę planu zdjęciowego.

Pomysłodawcą i opiekunem kreatywnym kampanii jest Dział Marketingu Reserved. Produkcję zdjęciową przygotowała agencja Warsaw Creatives. Mediami biorącymi udział w kampanii w Polsce są prasa, kino, internet, outdoor, a w Rosji, Czechach i na Ukrainie: prasa, internet oraz outdoor.

Więcej informacji dostępnych jest w najświeższym serwisie www.reserved.com, przygotowanym przez Studio Huncwot.


opublikowano: 2012-09-06
Komentarze
Polityka Prywatności