Sesja wizerunkowa kolekcji Natalii Jaroszewskiej na sezon jesień-zima 2012/2013

Kategoria: Kolekcje
Dla kogo: dla Niej

Natalia Jaroszewska zrealizowała właśnie sesję zdjęciową kolekcji jesień-zima 2012/2013. Zdjęcia odbyły się w położonej w sąsiedztwie atelier projektantki, żoliborskiej kawiarni Fawory. Miejski charakter ubrań doskonale współgrał z bezpretensjonalnym wnętrzem kawiarni.

Stonowana kolorystyka ubrań, otulające ciało dzianiny oraz luksusowe miękkie skóry to, według Jaroszewskiej, przepis na doskonałą jesienną garderobę. Kolekcja projektantki utrzymana w kolorystyce ciepłych brązów, rudości, ciemnej czekolady oraz kamienia jest komfortowa a jednocześnie ultrakobieca. Casualowy charakter ubrań podkreślają sportowe wykończenia – troczki i bluzowania, które ciekawie kontrastują z najwyższej jakości dzianinami. W kolekcji znalazły się również sylwetki z motywem orchidei malowanym na jedwabnej tkaninie.

Realizacja sesji z profesjonalistami to ogromna przyjemność, zwłaszcza gdy współpracujemy ze sobą od kilku sezonów. Tym razem zdecydowaliśmy się na zdjęcia poza studio, chcieliśmy osadzić modelkę i ubrania w miejskim, niezobowiązującym otoczeniu. Zdjęcia nie są statyczne, mają nieco reportażowy charakter. Mam nadzieję, że udało nam się pokazać moje najnowsze projekty w naturalny, niewymuszony sposób. – powiedziała Natalia Jaroszewska.

Zdjęcia najnowszej kolekcji Natalii Jaroszewskiej wykonał duet Caroline Anielewska i Irek Kamieniak, którzy już wcześniej realizowali sesje innych projektów artystki.

Hair: Maciek Wróblewski / You&You

Make-up: Karolina Roch/MAC Cosmetics

Stylizacja: Natalia Olga Mikołajewska

Asystent fotografów: Mateusz Lisiecki

Do sesji wykorzystano buty i torebki z najnowszej jesienno-zimowej kolekcji KAZAR.

Informacje o Natalii Jaroszewskiej:

Natalia Jaroszewska jest jedną z najbardziej cenionych projektantek. Magazyn „Elle” określił ją nadzieją polskiej mody. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi uważana jest za eksperta w dziedzinie historii mody – co udowodniła tworząc książkę „Chłopczyce, uwodzicielki, damy – polska moda Międzywojnia” wydanej pod patronatem Muzeum Historii Polski. Styl Natalii Jaroszewskiej określany jest jako „200% kobiecości”, a sama projektantka podkreśla, że najważniejsze jest dla niej dopasowanie kreacji do indywidualnych cech klientki. Parafrazując słowa Coco Chanel „nie ma kobiety, nie ma sukienki”. Jej klientkami są największe gwiazdy polskiego showbiznesu, jak np. Daria Widawska, Anna Czartoryska, Edyta Herbuś. Natalia Jaroszewska autorskie kolekcje prezentuje także podczas zagranicznych pokazów m.in. w Dusseldorfie, Wiedniu, Paryżu, Londynie czy Hawanie. W lutym 2012 roku projektantka obchodziła 10-lecie pracy twórczej, prezentując wyjątkową jubileuszową kolekcję. Malarstwo i rysunek są wielką pasją Natalii Jaroszewskiej. Absolwentka ASP rozwija swoje umiejętności warsztatowe, opracowując nowe formy rysunku żurnalowego. Ma w dorobku dwie autorskie wystawy w Warszawie oraz rok ilustrowania dla magazynu ELLE.

Więcej informacji o Natalii Jaroszewskiej na www.jaroszewska.eu.


opublikowano: 2012-08-02
Komentarze
Polityka Prywatności