Jeans for us! - nowa odsłona Levi’s® Curve ID

Kategoria: Jeans
Dla kogo: dla Niej

Jesień/zima 2011 to kolejna odsłona kobiecej linii Levi’s® Curve ID, która wykorzystuje rewolucyjny system oparty na dobieraniu dżinsów według kształtu nie rozmiaru!

Dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu każda kobieta może znaleźć swoje idealne dżinsy, niezależnie od tego czy jej sylwetka jest prosta, bardzo zaokrąglona - wręcz pełna, czy może znajduje się gdzieś pomiędzy. W tym sezonie marka Levi's® w linii Levi’s® Curve ID wprowadza jeszcze więcej stylów, tkanin i wykończeń, w tym ekologiczne Levi’s® Water<Less™, dżinsy ze stretch’u czy te w wydaniu sztruksowym! Wszystkie modele oferowane w stylowej i wyrazistej kolorystyce.

Według kobiet z całego świata, zaraz po strojach kąpielowych i bieliźnie zakup dżinsów jest tym najtrudniejszym! Levi’s® poprzez swoją kampanię Jeans for Us! pragnie nagłośnić rozwiązanie tego problemu. Wszystko to dzięki systemowi Levi’s® Curve ID, który umożliwia kobietom o różnych kształtach znalezienie tej perfekcyjnej pary dżinsów!

Kampania Jeans for us!- Dżinsy dla nas! celebruje rewolucyjny system dopasowania dżinsów Levi's® Curve ID, według którego najważniejszy nie jest wcale obwód w pasie, ale zaokrąglenia kobiecego ciała!. „Stworzyliśmy kroje dedykowane trzem typom sylwetek o zróżnicowanych kształtach, tym samym umożliwiając różnym kobietom znalezienie idealnie dopasowanego modelu oraz finalnie pomagając im poczuć się pewnie i sexy w dżinsach” mówi Katarzyna Węsławowicz, Consumer Marketing Manager dla marki Levi’s® w Europie Wschodniej.

Marka Levi's® organizuje specjalne kobiece eventy Levi’s® Curve ID w centrach handlowych w całej Polsce, które są częścią kampanii Jeans for Us! - Dżinsy dla nas!. Hasło przewodnie spotkań to: Dziewczyny wszystkich rozmiarów łączcie się! Podczas tych specjalnych akcji każda kobieta będzie miała możliwość znalezienia swoich doskonałych dżinsów. Dodatkowo Panie, które pojawią się w jednym ze wskazanych centrów handlowych i wezmą udział w sesji zdjęciowej w perfekcyjnie dopasowanych Levi’s® Curve ID, będą miały szansę wygrać super nagrody! Na laureatki czeka wycieczka do Londynu dla siebie i swoich dwóch przyjaciółek, 3 zaproszenia na zakupy (każde o wartości 1000PLN), 20 par dżinsów Levi’s® Curve ID  oraz 300 koszulek Levi’s®! "Poprzez naszą akcję chcemy, chcemy pokazać, że znalezienie idealnie leżących dżinsów wcale nie jest niemożliwe, a dając kobietom wyjątkową okazję do wzięcia udziału w profesjonalnej sesji w swoich idealnie dopasowanych dżinsach Levi’s® Curve ID idziemy nawet o krok dalej " dodaje Katarzyna Węsławowicz.


ostatnia zmiana: 2011-11-15
Komentarze
Polityka Prywatności