Wiosenna bryza w salonach Henri Lloyd
Firma odzieżowa Henri Lloyd rozpoczęła w swoich sklepach akcję upominkową promującą nową kolekcję.
Kampania pod hasłem „Wiosenna bryza” będzie trwała od 18 do 20 marca we wszystkich salonach Henri Lloyd w Polsce. Osoby, które w tym czasie dokonają zakupów o wartości minimum 300 zł, otrzymają czapeczkę lub skarpetki z nowej kolekcji. Akcja jest komunikowana za pomocą materiałów POS (plakaty w witrynach) oraz marketingu bezpośredniego: e-mailing do klientów poszczególnych sklepów. Zaproszenia do udziału w promocji są także dystrybuowane przez partnerów cross-marketingowych. W ramach kampanii „Wiosenna bryza” wykorzystano także reklamę prasową w mediach lokalnych obejmujących swym zasięgiem Poznań, Wrocław i Kraków. Celem akcji jest zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzenia salonów Henri Lloyd oraz do zakupów ubrań i obuwia z nowej, wiosenno-letniej kolekcji.
Henri Lloyd to znana brytyjska marka odzieży żeglarskiej i casualowej. Założycielem firmy jest Polak Henryk Strzelecki, żołnierz polskiej armii, który po wojnie osiadł w Wielkiej Brytanii. Marka od ponad 50 lat jest ceniona przez miłośników sportów wodnych z całego świata. Doskonałe parametry produktów Henri Lloyd to zasługa przemyślanego procesu ich wprowadzania na rynek. Każdy nowy produkt, zanim trafi do sprzedaży jest testowany w najtrudniejszych warunkach przez członków żeglarskich załóg.
Henri Lloyd to także casualowa odzież dla kobiet i mężczyzn, która łączy w sobie zaawansowane technologie i modne wzornictwo. Utrzymane w brytyjskim charakterze ubrania z kolekcji fashion doskonale pasują do miejskiego stylu i równocześnie, dzięki swoim walorom użytkowym, świetnie sprawdzają się podczas weekendowych wyjazdów i urlopów.
ostatnia zmiana: 2011-03-17