Od lutego 2010 na polskim rynku pojawia się nowa duńska marka biżuteryjna PILGRIM - to idealny wybór dla poszukujących oryginalnego stylu kobiet. Korzenie marki sięgają lat 80, kiedy to dwaj Duńczycy Thomas Adamsem i Annemette Markvad, podróżując po świecie rozpoczęli sprzedaż własnoręcznie produkowanej biżuterii. Siedziba ich firmy mieściła się początkowo w Skanderborg, a wraz z jej rozwojem i powstaniem w 1983 r. marki PILGRIM, zmieniała kilkukrotnie miejsce, by w 2003 powrócić do rodzimego miasta.
Obecnie firma liczy już ponad 300 pracowników, a biżuteria marki PILGRIM dostępna jest w ponad 4000 punktów sprzedaży oraz 50 sklepach firmowych na całym świecie. Projektanci PILGRIM co sezon tworzą nowe zachwycające kolekcje, zaskakując oryginalnością i różnorodnością form. "Biżuteria jest bardzo ładna - mówi Grażyna Wolszczak - porównując kolekcje PILGRIM na przestrzeni ostatnich sezonów widać jak fantastycznie reaguje na nowe trendy".
Od lutego biżuteria PILGRIM dostępna jest także w Polsce: w Fashion House w Piasecznie, a od połowy miesiąca także w sklepie internetowym
stylea.pl. Twarzami marki PILGRIM na sezon wiosna - lato 2010 są Grażyna Wolszczak oraz Joanna Krochmalska, które zgodziły się wziąć udział w specjalnej sesji zdjęciowej dla marki.
"Podczas pierwszej sesji dla PILGRIM pracowało mi się wyjątkowo
przyjemnie - wspomina Joanna Krochmalska. Wspaniała ekipa stworzyła
niesamowity klimat. Kiedy tylko weszłam fotograf zapytała mnie o moja
ulubiona muzykę i już po chwili z głośników płynęły moje ulubione hity.
Najpierw dobraliśmy kreacje i make up, a następnie przeszliśmy do
najważniejszego, czyli doboru dodatków PILGRIM. Była to chyba
najprzyjemniejsza czynność, jaką musieliśmy wykonać:) Zanurkowaliśmy w biżuterii i komponowaliśmy przeróżne zestawienia".
W asortymencie marki znajdują się bransolety, kolczyki, pierścionki i
naszyjniki, biżuteria ręcznie malowana, posrebrzana oraz pozłacana, zdobiona kryształami i kamieniami półszlachetnymi.