DEEP- kolekcja jesień-zima 2006

Najnowsza kolekcja marki DEEP to mix różnych stylów i zjawisk w segmencie mody casual i streetwear. Kolekcja powstała w oparciu o wiedzę i obserwację rynku i ulic największych stolic europejskich. Projekty nawiązują do różnorodnej tematyki począwszy od typografii inspirowanej malarstwem niderlandzkim, przez rockowe retrospekcje, wielobarwność i różnorodność współczesnych, europejskich metropolii, subkulturę motocyklową, po symbolikę i motywy brytyjskie, klimaty Alaski, czy westernowe nawiązania.

deep440.jpg
Niebanalna, wygodna i różnorodna stylistycznie- właśnie tak można określić jesienno- zimową  kolekcję  marki DEEP.

 „Ubrania maki DEEP to synonim dynamicznego stylu życia. Stylistyka ciuchów  pozwala nosić je zarówno w szkole, na uczelni jak i w pracy czy na imprezie ”- powiedziała Wiktoria Danielewska, brand manager marki DEEP.

Poszczególne linie podkreśla, charakterystyczna dla danego stylu kolorystyka, łatwo zestawiająca się z barwami używanymi w innych liniach. Pomimo skrajnie różnych inspiracji i interpretacji poszczególnych linii, kolekcja zaprojektowana została jako spójna całość, w której poszczególne modele zestawiają się w różnorodne sylwetki. Projektanci kolekcji połączyli wygodę z trendami obowiązującymi na ten sezon. Swoją kolekcję zadedykowali ludziom aktywnym, szukającym nowych i nieznanych wrażeń, ciekawym świata.

Kolekcja marki DEEP dostępna jest w całej Polsce w 62 sklepach firmowych.
Showroom DEEP znajduje się w Warszawie w CH Arkadia.

Szczegóły na www.deep.com.pl.

Komentarze
Polityka Prywatności