Wizjonerski Levi’s dla mężczyzn

Strona www: www.levisstore.com
Kategoria: Jeans
Dla kogo: dla Niego

W męskiej kolekcji Levi´s® Red Tab®Guys także dominują nowe kolory: elegancka, głęboka czerń i miejska, ale nawiązująca do aktywnego życia szarość. Całość uzupełniona jest niestandardowymi wykończeniami, które wyglądają bardzo naturalnie, ale zostały wykonane z niezwykłą starannością.

Żółte, płócienne łaty, nitowe guziki i malowane kieszenie to tylko niektóre przykłady nowych elementów, które przyciągają uwagę i nadają spodniom wyjątkowy charakter. Hitem tego sezonu są nowe modele z linii Levi’s® Engineered Jeans® dla chłopaków i dziewczyn.

 

W ciągu pięciu lat Levi’s® Engineered Jeans® stały się ikoną miejskiej mody, całkowicie zmieniając jej postrzeganie - głównie za sprawą unikalnego designu, niemożliwego do pomylenia z jakąkolwiek inną marką. Początkowo dżinsy szyto z surowej, ciasno tkanej, niespranej tkaniny. W miarę kolejnych prań, dżinsy coraz bardziej dopasowywały się do sywetki. Ta naturalna tendencja zainspirowała Levi´s® do stworzenia liniii Levi´s® Engineered Jeans®.

 

Kolekcja jesień – zima 2006 Levi’s® Engineered Jeans® wraca do swoich korzeni. Po raz kolejny przy desce kreślarskiej stanął sam Rikke Korffa uznawany wraz z Tomem Fordem, Heidi Simane i Suzy Menkens za jedną z 10 najbardziej wpływowych osobistości w świecie mody męskiej. Nowa generacja Levi’s® Engineered Jeans® to majstersztyk dżinsowej prostoty i doskonałych proporcji projektu. Ale to nie wszystko. W tym sezonie Levi’s® Engineered Jeans® są jeszcze doskonalsze. Wszystkie dżinsy Levi’s® wyprodukował ze zrobionego specjalnie dla tej kolekcji, 13-uncjowego dżinsu, który powstał z połączenia 100% organicznego dżinsu i miękkiego, naturalnego włókna Tencel® wytwarzanego z naturalnej celulozy pochodzącej z drewna. Ta unikalna kolekcja daje współczesnym, młodym konsumentom (zarówno dziewczynom jak i chłopakom) poczucie prostoty, siły i indywidualizmu.

 

„Idealne dżinsy XXI wieku muszą spełniać dwa podstawowe zadania” – mówi Ewa Sydor, Dyrektor Marketingu Grupy Wschodnioeuropejskiej Levi Strauss. „Młodzi ludzie ciągle poszukują nowych wytycznych i innowacyjnych rozwiązań. Chcą być zawsze „na czasie”, dlatego też Levi’s® nie tylko podąża za najnowszymi trendami, ale często je wyprzedza oferując swoim klientom nowe, wizjonerskie rozwiązania i kroje. Z drugiej strony wszyscy nieustannie szukamy tego samego – po prostu idealnie dobranych dżinsów, które podkreślą naszą figurę i sprawią, że będziemy się w nich bardzo dobrze czuć i świetnie wyglądać. Tym własnie kierujemy się tworząc każdy kolejny model dżinsów Levi’s®“ – dodaje.

 

 

Informacje na temat Levi’s®:

 

Levi´s® to producent oryginalnych, autentycznych dżinsów. Firma została założona w 1873 przez Levi’ego Straussa. Marka Levi´s® proponuje klientom największą gamę dżinsów na rynku – ich różnorodny styl i krój pozwala każdemu dobrać odpowiednie dla siebie spodnie. Levi´s® jest marką odnoszącą największe sukcesy, najlepiej rozpoznawalną i najczęściej kopiowaną w historii branży odzieżowej. Dzięki ponad 150-letniej historii nowatorskich rozwiązań dżinsy Levi´s® pobudzają wyobraźnię i cieszą się zainteresowaniem oraz lojalnością całych pokoleń w przeszło 100 krajach na całym świecie. Więcej informacji na temat marki Levi´s®, jej produktów i sklepów znajduje się na stronie internetowej www.eu.levi.com  oraz www.levisstore.com


Komentarze
Polityka Prywatności