Levi’s – wiosna 2009
W badaniach przeprowadzonych w październiku ubiegłego roku jeden na pięciu ankietowanych wskazał dżinsy Levi’s jako ulubioną markę, co sprawia, że jest to najbardziej popularny brand wśród tego rodzaju spodni.
Inspirowani sukcesem „wycierusów” projektanci marki, w wiosennej kolekcji zegarków odważnie łączą funkcje czasomierza z trendami i elementami nawiązującymi do dżinsów i odzieży.
Najnowsza kolekcja zegarków Levi’s po raz kolejny odkrywa przed nami archaiczne formy nie wykorzystywane w czasomierzach- rzepy. Dzięki nim w bardzo szybki i prosty sposób można zapiąć i dopasować zegarek do nadgarstka. To one sprawiają, że czasomierz nabiera oryginalnego designu. Efektem wymieszania dwóch światów- odzieży i akcesoriów, są grube nity, którymi spojono skórzany, dwuwarstwowy pasek. Stalowa koperta okala pozbawioną zbędnych dodatków, wklęsłą tarczę, na której godzinę „12” zastąpiono logotypem brandu.
Zegarki z najnowszej kolekcji są kwintesencją marki Levi’s. W opozycji do świata przepychu, projektanci kreują nowe trendy wolne od nadmiernych zdobień.
ostatnia zmiana: 2009-04-27