Igor Kryszyłowicz twarzą marki Franco Feruzzi.
Igor Kryszyłowicz został zaproszony przez markę Franco Feruzzi do udziału w kampanii promującej najnowszą kolekcję.
Franco Feruzzi to marka, która słynie z męskich kolekcji łączących w sobie doskonałą jakość oraz najnowsze wzornictwo, a wszystko to okraszone nutką fantazji. Z tych właśnie powodów właściciele marki zapraszają do współpracy znane osobowości show biznesu.
Twarzą kolekcji przygotowanej na sezon jesień–zima 2008/2009 został Igor Kryszyłowicz, znany choreograf. Igor Kryszyłowicz ucieleśnia wszystko to, co charakteryzuje najnowszą kolekcje marki Franco Feruzzi. Stanowi uosobienie prawdziwego mężczyzny, łącząc w sobie silny charakter oraz naturalność z wrażliwością – przymioty, które cechują odbiorcę najnowszej kolekcji marki.
Sam choreograf przyznaje, że jego prywatny styl ubierania jest podobny do tego, który prezentuje w reklamach marki. Lubi nosić modne ubrania wykonane z naturalnych, miłych dla ciała tkanin.
Właśnie zakończono sesję zdjęciową jesienno-zimowej kolekcji Franco Feruzzi. Jej efekty będziemy mogli obejrzeć już niedługo. We wrześniu rusza bowiem kampania promująca najnowszą kolekcję. Działania obejmujące wykup powierzchni reklamowych oraz niestandardowe akcje we własnych salonach sprzedaży potrwają przez kolejne sześć miesięcy. Będzie to kolejny etap budowania świadomości marki.
Działania reklamowo-promocyjne (planowanie i zakup mediów) marka Franco Feruzzi poprowadzi we własnym zakresie.
ostatnia zmiana: 2008-08-04